Hallo,
Ik heb een huis gekocht maar de vorige bewoners wisten niet veel van de vloerverwarming nu vroeg ik mij af of iemand mij hier wat uitleg over kan geven.
Nu heb ik beneden een honeywell round modulation(bedraad) en op de eerste verdieping een honeywell round wireless.
De vloerverwarming op de begane grond ziet er zo uit:
:strip_exif()/f/image/Hdf9tAoxJfwzWpSHWCuieh7M.jpg?f=fotoalbum_large)
En op de eerste verdieping zo:
:strip_exif()/f/image/6o5MyHIJQnBg9Z8ifotCXlas.jpg?f=fotoalbum_large)
De eerste verdieping heefr ook nog radiators.
De ketel is een intergas extreme 36 en ziet er kwa aansluitingen zo uit:
:strip_exif()/f/image/3rvztIUbZxpvHeBviyn6NPIz.jpg?f=fotoalbum_large)
Het grijze blokje linksboven het expansievat is een honeywell actuator(dat staat er op)
Nu zou er ergens een pomp moeten zitten voor de vloerverwarming staat in de bouwbeschrijving van de woning maar die zie ik nergens?
Verder zette ik vanavond op de begrane grond de kachel aan en die ging netjes branden.Vloerverwarming werd langzaam warm maar ook boven werd het warm. Zou dat niet apart geregeld moeten zijn?
Toen het beneden op temperatuur was bleef de ketel nogsteeds branden(minstens 15 min) daarna heb ik de kachel een graat lager gezet en toen ging die wel uit. Enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Alvadt bedankt voor de antwoorden!
Ik heb een huis gekocht maar de vorige bewoners wisten niet veel van de vloerverwarming nu vroeg ik mij af of iemand mij hier wat uitleg over kan geven.
Nu heb ik beneden een honeywell round modulation(bedraad) en op de eerste verdieping een honeywell round wireless.
De vloerverwarming op de begane grond ziet er zo uit:
:strip_exif()/f/image/Hdf9tAoxJfwzWpSHWCuieh7M.jpg?f=fotoalbum_large)
En op de eerste verdieping zo:
:strip_exif()/f/image/6o5MyHIJQnBg9Z8ifotCXlas.jpg?f=fotoalbum_large)
De eerste verdieping heefr ook nog radiators.
De ketel is een intergas extreme 36 en ziet er kwa aansluitingen zo uit:
:strip_exif()/f/image/3rvztIUbZxpvHeBviyn6NPIz.jpg?f=fotoalbum_large)
Het grijze blokje linksboven het expansievat is een honeywell actuator(dat staat er op)
Nu zou er ergens een pomp moeten zitten voor de vloerverwarming staat in de bouwbeschrijving van de woning maar die zie ik nergens?
Verder zette ik vanavond op de begrane grond de kachel aan en die ging netjes branden.Vloerverwarming werd langzaam warm maar ook boven werd het warm. Zou dat niet apart geregeld moeten zijn?
Toen het beneden op temperatuur was bleef de ketel nogsteeds branden(minstens 15 min) daarna heb ik de kachel een graat lager gezet en toen ging die wel uit. Enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Alvadt bedankt voor de antwoorden!