The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Had eerst het "hub-idee" voor ogen ; maar dat schiet dus niet op aangezien je een USB "modem" hebt. Het is een omweg, maar het kan wel via TCP/IP.Op woensdag 29 augustus 2001 11:49 schreef paus_j_p2 het volgende:
Ik zit dus te denken, ik heb een ADSL 512kb USB modem geval, en is het mogelijk om met iemand onders (ADSL of kabel verbinding) een VPN ofzow op te zetten zodat er 2 netwerken gekoppeld kunnen worden.
Het hoeft niet perse VPN te zijn maar zoiets.
Dus ik wil weten als het kan wat voor proggies, os, enzo ik daar voor nodig heb
Moet je wel 2x een netwerkkaartje hebben, TCP/IP installeren, en een proxy-proggie downloaden: Sygate of Wingate.
Let wel, als het tussen 2 pc's gaat moet je een cross-link cable hebben, geen straight UTP.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Vraag van de topicstarter toch even herlezen hoor. Hij vraagt niet om internetsharing, hij vraagt om een vpn op te zetten. Dit dusOp woensdag 29 augustus 2001 15:20 schreef willem169 het volgende:
[..]
code:
1
| LAN1 === VPNbak1 === internet(secure) === VPNbak2 === LAN2 |
Waarbij LAN1 en LAN2 elkaar zien alsof ze één grote familie waren
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
maar dan een grote familie zijn.... zijn
Welk OS draai je ?
Windows 95, dan moet je eerst een protocol (point to point tunneling protocol) installeren.
Windows 98, heeft het al standaard, misschien wel even kijken Dial up adapter VPN ondersteuning.
WIn2k/Me, standaard volgens mij 2k weet ik zeker, me ken ik niet.
2k onder start, settings, network & dialup connections, add new connection.
suc6
CJ
Windows 95, dan moet je eerst een protocol (point to point tunneling protocol) installeren.
Windows 98, heeft het al standaard, misschien wel even kijken Dial up adapter VPN ondersteuning.
WIn2k/Me, standaard volgens mij 2k weet ik zeker, me ken ik niet.
2k onder start, settings, network & dialup connections, add new connection.
suc6
CJ
Pagina: 1