Op zoek naar een 4K 37 inch televisie...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartFresh
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 12-11-2024
Hoi iedereen

Ik ben sinds kort verhuisd en zoek een nieuwe, betere televisie om 4K te kunnen streamen.
Mijn huidige televisie is nog HD Ready :/ en 37 inch in diameter, en past perfect in de inbouwkast. Een grotere tv zou niet passen dus.

Jammer genoeg vind ik het vrij moeilijk om 4K schermen te vinden in dit formaat.

Weet iemand van jullie waar deze combo nog te vinden is? Of worden deze niet meer gemaakt/ aangeboden?

Thanks! :)

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ga er vanuit dat je huidige tv aardige dikke randen heeft om het scherm heeft. Ik zou niet kijken naar de 37" maar meten wat er past. In de pricewatch kan je dan op maximale breedte kijken of er iets is in 4K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Je moet naar de buitenmaten kijken, een moderne 40'' tv gaat 100% zeker passen, deze TCL is dan een van de betere opties. Dit formaat is helaas wel enkel in Full HD verkrijgbaar. Panasonic maakte tot vorig jaar nog goede 40'' 4K modellen, wellicht dat je met goed zoeken er eentje kunt vinden.

Ik denk dat een 42'' LG C2 ook zal passen, iets beters in dit formaat ga je niet vinden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
Heeft het nog wel zin om voor een 4K tv te gaan in dat formaat? Volgens mij kun je het verschil nauwelijks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartFresh
geforce5_guy schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:29:
Ik ga er vanuit dat je huidige tv aardige dikke randen heeft om het scherm heeft. Ik zou niet kijken naar de 37" maar meten wat er past. In de pricewatch kan je dan op maximale breedte kijken of er iets is in 4K.
Dat heeft ie inderdaad. Goede opmerking! Ik bekijk het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartFresh
Freshouttheoven schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:47:
Je moet naar de buitenmaten kijken, een moderne 40'' tv gaat 100% zeker passen, deze TCL is dan een van de betere opties. Dit formaat is helaas wel enkel in Full HD verkrijgbaar. Panasonic maakte tot vorig jaar nog goede 40'' 4K modellen, wellicht dat je met goed zoeken er eentje kunt vinden.

Ik denk dat een 42'' LG C2 ook zal passen, iets beters in dit formaat ga je niet vinden.
Ik vrees dat ik inderdaad goed zal moeten zoeken. Bedankt voor de link, ik bekijk die zeker ook eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartFresh
Troubled schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:49:
Heeft het nog wel zin om voor een 4K tv te gaan in dat formaat? Volgens mij kun je het verschil nauwelijks zien.
Heb ik ook al zitten denken... Ik vrees dat ik toch mijn ingebouwde kast zal moeten verbouwen ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:56

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Ik snap de wens om een televisie te kopen die in je bestaande meubel past, maar de realiteit is dat dit soort schermmaten uit de tijd zijn. Goede televisies in deze schermmaten zijn schaars. Dat is nu een probleem en bij je volgende televisie weer een probleem. Ik zou dan ook serieus overwegen om je meubilair aan te passen, je koopt nu mogelijk een niet-optimale televisie om in de toekomst met precies hetzelfde probleem te zitten.

Feitelijk beginnen de goede televisies vanaf 42"/43". Het was enige tijd terug nog erger, maar gelukkig voor mensen met weinig ruimte is er weer iets meer aanbod gekomen in kleine maten. De kans dat er goede televisies komen in nog kleinere maten acht ik klein, bron van het probleem is dat de consument vindt dat een kleine televisie goedkoop moet zijn, maar voor een fabrikant de besparingen van een kleinere maat beperkt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 22:08
De grote van een tv meubel kast zou nooit de reden moeten zijn van de grote van een tv.
Kijkafstand moet de graadmeter zijn.
En de portemonnee;-)

[ Voor 9% gewijzigd door kevinmastah2005 op 14-11-2022 15:47 ]

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@BartFresh Aankoopadvies doen we in Beeld en geluid koopadvies. Eigenlijk leent dit topic zich meer voor een slotje omdat de topic start te beperkt is. Zelfs een budget is niet genoemd. Maar omdat toch al enkele mensen de moeite hebben genomen om te reageren, is het topic toch naar de juiste plek verplaatst. Graag bij toekomstige topics meer aandacht voor de topic start.
Pagina: 1