Deur kapot huurhuis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seventhsoul
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14-11-2022
Hallo,
De binnendeur van mijn vriendin haar appartement blokkeerde afgelopen week. Met wat bruut geweld, en gezien het oude deuren zijn, is het binnenframe wat kapot gegaan.
Iemand een idee hoe ik dit kan repareren?
Zie wat foto’s.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ml82rT_PyC4PfBi8d1YyL5bW7P4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WVzx6dlufjLstJUHYYMawAil.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfTLTl5ujDZtc5Hp6jMGdo01FRI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrvCPm5oioAbcJeDDw3obEKC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Niet? Als dit komt omdat de deur niet wilde openen moet je dit gewoon bij de verhuurder beleggen die mag dit soort zaken oplossen.
Aannemend dat er geen andere oplossing was en je niet je voet maar rustig je schouder er tegen aangezet hebt?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seventhsoul
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14-11-2022
Heb wel met mijn schouder zitten beuken, en een beetje harder toen het niet ging. Maar soit je hebt een punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Je moet toch uit je woning kunnen...

In ieder geval is de kans zeer klein dat je per ongeluk de sloten dicht had zitten. Dan zou je daar de schade hebben gezien. Dat jij niet weet waar de deur precies geklemd heeft, is ook niet vreemd.
Ook is aan de deur wel e.e.a. af te lezen mbt tot vocht.

Ik zou dit zsm bij verhuurder neerleggen en die het laten oplossen. Voor wat betreft kosten, kun jij eventueel je WA verzekering inschakelen zodra de verhuurder die bij jou probeert neer te leggen. Mogen zij het juridische spelletje spelen indien nodig.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25
Die deur moet er eigenlijk even uit en liggend op de werkbank gerepareerd worden. De schade kan je pas zien als je er bij staat. Meestal zal een timmerman het hele deel los halen en weer opnieuw vastlijmen/klemmen. Maar dat is idealiter. Daarna filler gebruiken, grindverf en aflakken. En gelijk eerst nog even schaven wat klemt.

[ Voor 8% gewijzigd door pennywiser op 14-11-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25
Wie dit moet doen weet ik niet maar dat was je vraag ook niet.

(rare dubbelpost ipv edit)

[ Voor 88% gewijzigd door pennywiser op 14-11-2022 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:55

mvh

State Governor

Gezien de staat van de (dunne) paneeldeur is het een geluk dat hij zo lang is meegegaan. Verhuurder is gewoonlijk verantwoordelijk voor het hang- en sluitwerk.

En zoals hierboven gezegd als duidelijkniet een geforceerd slot betreft (dan had je waarschijnlijk het slotgat uit het kozijn gedrukt), lijkt me dit een geval van overmacht.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Pagina: 1