Sinds 2006 een warmtepomp met gesloten bodemsysteem, sinds midden 2019 6,6 kW panelen ZO, 3,2 kW panelen Z
Wanneer de Windows update de schuldige is dan moet je wel nog in de bios kunnen komen. Lukt dat, dan zou je op een andere (Windows) pc een bootable usb kunnen maken van bijvoorbeeld Ubuntu Linux. Als dat stabiel draait dan doet alles het en zou je Windows (of LinuxRommelzolder schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:40:
Ik haak even in:
Zelfde verschijnsel heb ik nadat gisteren een windows uodate draaide die bleef "hangen"
PC start op en de ventilatoren draaien ca 2-3 seconden en gaan dan uit, om na 1-2 seconden weer aan te gaan enzovoorts.
Voeding (Cooler Master Silent PRO 600W) uitgebouwd en spanning op de connectoren getest: allen OK, alleen de MIN 12 V was min 11,25 V. Probleem?
Vervolgens voeding weer aangesloten en alle insteekkaarten en ventilatoren één voor één los genomen om te kijken of er ergens een sluiting zit. Geen effect.
Iemand een idee wat nog gedaan kan worden om te zien of het aan het moederboard ligt?
Ik vrees echter dat het niet de Windows update is..
Met enige vertraging : het was inderdaad niet de update, maar het moederbord.SVMartin schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:36:
[...]
Wanneer de Windows update de schuldige is dan moet je wel nog in de bios kunnen komen. Lukt dat, dan zou je op een andere (Windows) pc een bootable usb kunnen maken van bijvoorbeeld Ubuntu Linux. Als dat stabiel draait dan doet alles het en zou je Windows (of Linuxopnieuw kunnen installeren. Ik zou dan zelf nog 5 euro investeren in koelpasta van cpu en gpu, en een goedkoop (3-4 tientjes) ssd.
Ik vrees echter dat het niet de Windows update is..
Sinds 2006 een warmtepomp met gesloten bodemsysteem, sinds midden 2019 6,6 kW panelen ZO, 3,2 kW panelen Z