Geen warmwater meer!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Onlangs hebben wij de sleutel van onze nieuwe woning (bestaande woning, 2016) mogen ontvangen. Er diende nog eea nog te gebeuren, hiervoor heb ik een aannemer in de arm genomen.

Deze aannemer heeft voor mij oa de voorbereiding van de nieuwe keuken gedaan (elektra en waterleidingen), toilet renovatie en installatie (nieuwe vloertegels) van de badkamer met een nieuwe badmengkraan.

Tijdens het verwijderen van oude tegels in de badkamer zijn een aantal waterleidingen beschadigd geraakt waardoor deze gingen lekken. De aannemer heeft deze hersteld, de nieuwe badmengkraan alsook de nieuwe tegels geïnstalleerd. Tot zover prima.

Nu dacht ik, even de nieuwe badmengkraan testen. Ik draai aan de badmengkraan en er komt maar een "pis" straaltje uit en is totaal niet warm, ook niet na een dikke uur wachten. Dus ik bellen met de aannemer; er komt geen warmwater uit de kraan, die vraagt heb je elders in huis wel warm water? Ik dus controleren, nergens in huis komt er warm water (ook geen "pis" straaltje, helemaal niets uit de overige kranen).

Nadien weer gebeld met de aannemer, die geeft aan dat ze alles hebben aangesloten zoals zou moeten en er niets fout is. Op mijn vraag of ze getest hebben voordat ze de boel dichtgegooid/geïnstalleerd hebben komt vooralsnog geen duidelijk antwoord.

Dezelfde dag heb ik een monteur laten komen van de warmtepomp/boiler, die heeft het hele systeem nagelopen en geen storing/fouten kunnen ontdekken. Enige wat hij ontdekte; de boiler krijgt geen (koud)water dus kan er geen warmwater gemaakt worden.

Overigens heb ik wel overal in huis koud water, enkel in de inloopdouche (welke in dezelfde ruimte bevindt als de badmengkraan) niet. Uit de badmengkraan komt ook een sterk straal koud water.

Nu heb ik vandaag nog wat zitten spelen met de kranen en kreeg uiteindelijk water in de boiler maar nog altijd geen warm water uit een kraan in huis:
- badmengkraan: warm water stand geopend
- wastafelkraan (in dezelfde ruimte als badmengkraan: standje midden, tussen warm en koud geopend.

Het opmerkelijke bij bovengenoemde situatie is dat de hoeveelheid water die uit de badmengkraan zichtbaar toeneemt alsook dat er water uit de inloopdouche begint te komen. Zodra ik de wastafelkraan weer dicht doe, verminderd de hoeveelheid water uit de badmengkraan stopt alsook de water uit inloopdouche (alsook de toevoer naar de boiler lijkt, dit kan ik niet goed zien/testen).

Voor de volledigheid; ik had wel warm water voordat de aannemer is gestart met de werkzaamheden (oa getest door de makelaar tijdens de eindinspectie).

Persoonlijk vind ik het een heel vaag situatie, maar mijn vermoeden is toch dat er mogelijk tijdens het herstellen van de waterleidingen iets niet is goed gegaan, maar wat het kan zijn durf ik niet te zeggen. Aan de andere kant is het de enige plek in huis waar wijzigingen in het leidingwerk hebben plaatsgevonden, alsook de enige plek in huis waar ook maar iets uit de kraan (badmengkraan) komt bij vraag naar warmwater.

Helaas beschik ik niet over een leidingplan oid om na te gaan hoe de boel gelegd is.. Hopelijk heeft een tweaker de goudentip.. Morgen gaat de aannemer mij iig weer terugbellen..

Enkele fotos voor (hopelijk) de duidelijkheid:
Plattegrond en oude situatie/aansluiting van de badmengkraan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UD34X3sNRb3u3q3IPUJwjlVh49Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fvFpn3ZCKKXEro3NfyxQVkwh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1y73kAS92u_jjZCgDVpsUqtRX8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rcFrDo2zsMH6yO0PYs5teyiG.jpg?f=fotoalbum_tile

Nieuwe aansluiting van badmengkraan & boiler, warmtepomp:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SFTvauzCdsBoRlmdOPSz8PKuGSA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cF0RWbHZ95EJPOBm1hIpq7Xt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CF0w7Pq5TsDNgRJEhLuLhtn4Vx0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jo6RkFczHTn5YQm1L3CDHhui.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:22
Ai, dat is mooi kak. Je hebt een aannemer, die heeft de leiding aangelegd, die partij is verantwoordelijk. Daar heb je natuurlijk niet veel aan zo op internet. Ik denk dat er ergens leiding gekruist zijn, de aannemer heeft vast nog wel een idee wat waar zit, mogelijk lost hij het zo op eenmaal ter plekken. Dat is denk ik je eerste doel, die mensen weer aanboord halen en hen de zaak laten oplossen.
Sterkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
beyazz06 schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:03:
Nu heb ik vandaag nog wat zitten spelen met de kranen en kreeg uiteindelijk water in de boiler maar nog altijd geen warm water uit een kraan in huis:
- badmengkraan: warm water stand geopend
- wastafelkraan (in dezelfde ruimte als badmengkraan: standje midden, tussen warm en koud geopend.

Het opmerkelijke bij bovengenoemde situatie is dat de hoeveelheid water die uit de badmengkraan zichtbaar toeneemt alsook dat er water uit de inloopdouche begint te komen. Zodra ik de wastafelkraan weer dicht doe, verminderd de hoeveelheid water uit de badmengkraan stopt alsook de water uit inloopdouche (alsook de toevoer naar de boiler lijkt, dit kan ik niet goed zien/testen).
Op zich is dat niet zo opmerkelijk. Op het moment dat je de wastafelkraan in het midden zet en opent, kan koud water niet alleen uit de uitloop stromen maar ook via die kraan de warm water leiding in.

Kan het zijn dat er ergens nog een afsluiter dicht staat sinds de werkzaamheden? Het is wel opmerkelijk dat je overal koud water hebt behalve in de douche, zit daar toevallig nog een douche WTW tussen o.i.d? Kijk dan daar in de buurt eens naar afsluiters.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Niet online

edsandje

Geen vragen via pm

Gruis in de leidingen. Inlaatcombinatie verstopping als gevolg vermoed ik.
Zit die badkraan wel goed aangesloten? De koude waterleiding zit aan de linkerkant.

Please state the nature of the technical emergency

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22:37
Het valt me op dat in de warm water een t stuk is gezet, en in de koude water niet. Ik Ie links onder ook nog een koud water leiding zitten.. zouden ze perongeluk het ene oude stuk koud water leiding niet meer hebben aangesloten?

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amtelode
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2023
Makrolon schreef op maandag 14 november 2022 @ 07:15:
Het valt me op dat in de warm water een t stuk is gezet, en in de koude water niet. Ik Ie links onder ook nog een koud water leiding zitten.. zouden ze perongeluk het ene oude stuk koud water leiding niet meer hebben aangesloten?
Goed punt.
Ik vind persoonlijk dat koud en warm ook niet zo over elkaar hoort te liggen(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:43
Wat voor soort boiler is dit? Elektrische boilers kunnen doorbranden als er geen water in zit. Nvm: indirect verwarmd via warmtepomp.

Als de mengkraan verkeerd-om is aangesloten zou dat geen invloed moeten hebben op de rest van de installatie. Ik zou het probleem eerst daar zoeken.

Dat de druk af neemt wanneer je alle kranen open zet, is vooral hier in Nederland normaal. Komt door die nauwe leidingen / beperkt debiet, en heeft met het probleem niet zo zeer te maken.

Gruis in de leiding zou kunnen, maar dan zou ik na verloop van tijd toch wat warm water verwachten.

[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 14-11-2022 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Xander schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:46:
[...]

Op zich is dat niet zo opmerkelijk. Op het moment dat je de wastafelkraan in het midden zet en opent, kan koud water niet alleen uit de uitloop stromen maar ook via die kraan de warm water leiding in.

Kan het zijn dat er ergens nog een afsluiter dicht staat sinds de werkzaamheden? Het is wel opmerkelijk dat je overal koud water hebt behalve in de douche, zit daar toevallig nog een douche WTW tussen o.i.d? Kijk dan daar in de buurt eens naar afsluiters.
Een afsluiter heb ik naar gezocht echter niet kunnen vinden.
Je stipt echter wel een punt aan, want ja daar zit wel een douche WTW.. Ik heb ook achter de knieschotten gekeken, maar ook daar niets kunnen vinden. Waar zou een afsluiter kunnen zitten?
edsandje schreef op maandag 14 november 2022 @ 07:05:
Gruis in de leidingen. Inlaatcombinatie verstopping als gevolg vermoed ik.
Zit die badkraan wel goed aangesloten? De koude waterleiding zit aan de linkerkant.
Hier dacht ik ook aan; maar als er gruis in de leidingen terecht zij gekomen, zal dat dan alles blokkeren? Zou je niet verwachten dat er toch nog wel iets uitkomt? Al zal het niet veel zijn door de verminderde ruimte..?

Wat betreft de installatie.. ik mag hopen van wel, aan de andere kant als ie verkeerd geïnstalleerd zou zijn.. Koud op warm, warm op koud.. Zou dit impact hebben op de rest van de leidingen?
Ik heb helaas geen andere foto van de oude situatie, echter heb ik zelf gezien dat er al een T-stuk lag ofwel het is niet nieuw door de aannemers gezet.

In mather of fact; de installatie ziet er op de foto goed uit, zoals deze ook eerder was. Enige wat ik mij kan bedenken is dat wellicht de T stuk verkeerd gemonteerd is, kan dat überhaupt? Dat het een bepaalde richtingflow heeft en dat deze nu niet meer juist stroomt? Een ander optie dacht ik aan de gruis in de leiding, maar dat argument lijkt mij minder sterk aangezien er helemaal geen water doorkomt..

Of dat de nieuwe aansluitpuntrn, t-stuk maar ook een aantal andere nieuwe knelpunten niet goed zijn aangesloten waardoor het nu daar lekt oid?
Flozem schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:03:
Wat voor soort boiler is dit? Elektrische boilers kunnen doorbranden als er geen water in zit.

Gruis in de leiding zou kunnen, maar dan zou ik na verloop van tijd toch wat warm water verwachten.

Dat de druk af neemt wanneer je alle kranen open zet, is vooral hier in Nederland normaal. Komt door die nauwe leidingen / beperkt debiet, en heeft met het probleem niet zo zeer te maken.
Geen idee of ik nu onzin roep, maar de warmtepomp verwarmt toch het water op en stopt het in de boiler als zijnde opslag? Ofwel de boiler zelf verwarmt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:43
Je heb gelijk. Was net mijn bericht aan het editen toen ik de warmtepomp zag. Waarschijnlijk een indirect verwarmde boiler, en dan zou dit geen issue moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik vind het moeilijk te geloven dat de installateur/aannemer na het leidingwerk niet even test.
kan het zijn dat er al betaald is en ze heus wel weten dat het niet werkt maar hopen dat TS het met een loodgieter gaat oplossen op eigen kosten?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-04 19:22
Bij mij in huis heb ik in de kruipruimte aftakkingen met elk een afsluiter, waardoor ik de aanvoer voor warmwater apart kan afsluiten. Als je lekkage had hebben ze vast aan allerlij afsluiters gezeten. Ik lees niet in je verhaal dat je dat hebt gecontroleerd. Maar zo'n warmtepompmonteur heeft dat vast wel nagelopen hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
De boiler kreeg voorheen wel water, nu na de wijzigingen uitgevoerd in opdracht van de aannemer niet meer. Dit lijkt me een duidelijk probleem van de aannemer en je moet hem vragen met spoed dit op te lossen, je kan tenslotte niet zonder warm water de winter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:09
Een beetje aannemer maakt foto's van al het leidingwerk voordat ie het dicht gaat gooien. Kun je daar eens naar vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
JJ Le Funk schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:13:
ik vind het moeilijk te geloven dat de installateur/aannemer na het leidingwerk niet even test.
kan het zijn dat er al betaald is en ze heus wel weten dat het niet werkt maar hopen dat TS het met een loodgieter gaat oplossen op eigen kosten?
Het enige wat de aannemer roept "er was al geen warm water", hoe ze dit getest hebben/gevalideerd hebben wordt er echter niet verteld. Ofwel komt het bij mij over van "we roepen wel wat, en hopelijk worden wij op onze blauwe ogen geloofd"

Mijn voorstel aan de aannemer zal vandaag zijn; gooi de boel maar open, controleer het. Mocht het nu zo zijn dat het probleem echt ergens anders ligt, dan zijn het mijn eigen kosten. Ligt het probleem toch wel echt daar, dan zijn het de kosten voor de aannemer..
MBvB schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:21:
Bij mij in huis heb ik in de kruipruimte aftakkingen met elk een afsluiter, waardoor ik de aanvoer voor warmwater apart kan afsluiten. Als je lekkage had hebben ze vast aan allerlij afsluiters gezeten. Ik lees niet in je verhaal dat je dat hebt gecontroleerd. Maar zo'n warmtepompmonteur heeft dat vast wel nagelopen hoop ik.
Zover ik weet hebben ze enkel de hoofdkraan dichtgegooid en geen aparte aftakkingen.. maar goed dat hoor ik hopelijk vandaag.. De warmtepompmonteur is iig niet in de kruipruimte geweest..
Sito schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:32:
Een beetje aannemer maakt foto's van al het leidingwerk voordat ie het dicht gaat gooien. Kun je daar eens naar vragen?
Hetgeen wat je op de foto ziet, is de enige aanpassing verandering die daar heeft plaatsgevonden.. meer dan dat is er niet opengegooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tcw82
Bijzonder op zijn minst. Een aannemer komt een klus doen waarbij duidelijk warm water een van de einddoelen is, immers wie bouwt een douche met enkel koud water?
En zegt dan, ja er was al geen warm water (dus dat heb ik maar zo gelaten)....
De voorgestelde oplossing klinkt heel redelijk. Hoe je het controleert is een andere vraag, maar er is tenminste contact (als ik het goed begrijp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:09
beyazz06 schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:00:
[...]

Het enige wat de aannemer roept "er was al geen warm water", hoe ze dit getest hebben/gevalideerd hebben wordt er echter niet verteld. Ofwel komt het bij mij over van "we roepen wel wat, en hopelijk worden wij op onze blauwe ogen geloofd"

Mijn voorstel aan de aannemer zal vandaag zijn; gooi de boel maar open, controleer het. Mocht het nu zo zijn dat het probleem echt ergens anders ligt, dan zijn het mijn eigen kosten. Ligt het probleem toch wel echt daar, dan zijn het de kosten voor de aannemer..
Raar verhaal inderdaad. Je zou op zijn minst verwachten dat een aannemer het zelf bij je meldt zodra hij geconstateerd had dat er geen warm water was, in plaats van te denken: "Oh, er is geen warm water? Het zal wel goed zijn".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 06:50
Er vallen mij op onderstaande foto wel twee dingen op. Er lijkt links onder de warmwaterleiding nog een stuk blauwe mantelbuis te zitten van een koudwater leiding. En wat is dat (beschadigd koper?) in de rode cirkel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3Rj6fEWkez7yPt5-5m-BUC8Ryk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WcalWGEGKeuSUXpQ9oKWqneq.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:31

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Voor je een voorstel doet naar de aannemer m.b.t. wie welke kosten draagt: bel even met je rechtsbijstandsverzekering. Heb je al besproken met de aannemer, bel alsnog naar de verzekering. Dit kan een beerput worden als jullie er niet uitkomen.

Zoals gezegd: een goed aannemer:
- controleert vooraf of alles werkt. Zo niet: aan de bel trekken. Dat kan hij in overleg tegen meerkosten ook oplossen voor je, is zijn voordeel.
- maakt inderdaad voldoende foto's tijdens het werk, om zich bij geschillen in te dekken.
- test naderhand of de installatie weer werkt. Zo niet, aan de bel trekken en zorgen voor de oplossing.
- kan aan de hand van de hierboven genoemde foto uitleggen waarom de 'verborgen' leiding niet meer belangrijk is.
- steekt moeite in nazorg van het hele plan om jou uit te leggen waar eventueel dingen op kunnen zijn misgelopen. Feit is dat het nu niet werkt.

Je vertelt dat de installatie bij aankoop is getest door de makelaar. Is dat ook zo op papier gekomen? Dat versterkt jouw standpunt dat het vooraf wel werkte.

---

Hoe het ook kan: Mijn huis is een paar jaar geleden ook flink verbouwd. Elektra zat buiten de scope van de aannemer, enkel een zwik met nieuwe buizen in de wand voorbereiden. Daarbij is de aannemer op eigen initiatief naar mij toe gekomen dat er enkele gevaarlijke stroomdraden aanwezig waren (oude nylon isolatie op koperdraad, in stalen buis). Ik wist er al van en had deze al op het programma om te vervangen, maar fijn dat de aannemer er op heeft gelet.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-04 23:49
[...]

[...]
Ik weet niet, als je als aannemer wordt ingeschakeld om onder andere leidingwerk te doen, lijkt het me toch bijzonder als je dan denkt dat je warm water voor spek en bonen aansluit. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat, aan het eind van de rit, alles moet werken. En als je dat als aannemer niet vindt, dat je dat dan op zijn minst even vraagt, 'goh, het viel ons bij testen op dat er geen warm water is, had u dat wel gewild?' 8)7

Edit: oh, spuit elf inmiddels, had tabblad beetje lang open laten staan :+

[ Voor 4% gewijzigd door Twam op 14-11-2022 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
Is dat niet gewoon een 1 op 1 vervanging van de oude kraan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p442CZqHZ2zRUR1pKHyEO9bB9Oo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hl4MON5CqvxHViUGVmRTP7M0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_sKc_eNJSXeDXkcNnMOtp1xEB0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qupoew6HTdSo19S2xJf0XWL9.jpg?f=user_large
beyazz06 schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:09:
Een afsluiter heb ik naar gezocht echter niet kunnen vinden.
Je stipt echter wel een punt aan, want ja daar zit wel een douche WTW.. Ik heb ook achter de knieschotten gekeken, maar ook daar niets kunnen vinden. Waar zou een afsluiter kunnen zitten?
Heb je de WTW zelf wel gevonden? In nieuwbouw worden vaak gewoon verticale WTW's gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7a2G3e2cJ7M_jnx4fJYke-CYKM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53xtLskhdKULCwwwcNbAsQ3l.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals je ziet zit dat onder de douche, doorgaans kort erbij. Zit er een verdieping lager geen meterkast oid?

Zoals je in dit schema ziet sluit de afsluiter van de WTW ook de koudwatertoevoer naar de douchekraan en naar het verwarmingstoestel. Sounds familiar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-04 19:22
[...]

[...]

Zover ik weet hebben ze enkel de hoofdkraan dichtgegooid en geen aparte aftakkingen.. maar goed dat hoor ik hopelijk vandaag.. De warmtepompmonteur is iig niet in de kruipruimte geweest..

[...]

Hetgeen wat je op de foto ziet, is de enige aanpassing verandering die daar heeft plaatsgevonden.. meer dan dat is er niet opengegooid.
Er heeft dus nog niemand in de kruipruimte gekeken naar een afsluiter?

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Iedereen hartelijk dank voor het meedenken! Het probleem is opgelost, "zucht diep en enigszins zeer geïrriteerd".

Aquacell had onlangs de waterontharder geïnstalleerd en mogelijk een aantal "hoofd" kranen afgesloten en niet weer opengedraaid. Ik ga het verhaal niet langer maken, precies de aanvoer naar de boiler was dus dicht...

De rechter kraan aan de muur kant...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tCmYieO5qmglVJZRPyrmqZcOo8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MFDya1jILMUszH3gW4WZFfv5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tcw82
Fijn dat het opgelost is, zonder breken en onmin met de aannemer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:31

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Even berichtje naar zowel de aannemer als de installateur van de ontharder, en genieten van alles dat vernieuwd is.

Fijn dat nu alles werkt zonder de boel opnieuw open te hoeven breken! :D

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
Mooi. d:)b Je hebt hoogstwaarschijnlijk de leiding naar de douche WTW gevonden. :P

Die WTW zelf is wellicht ergens buiten het zicht weggewerkt, maar deze afsluiter met terugslagklep past verder wel precies in het plaatje. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Waterbeesje schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:13:
Even berichtje naar zowel de aannemer als de installateur van de ontharder, en genieten van alles dat vernieuwd is.

Fijn dat nu alles werkt zonder de boel opnieuw open te hoeven breken! :D
Sterker nog, tijdens een video conference met de aannemer kwamen we er achter.. En ik twijfel of ik nog een belletje richting de installateur van de ontharder moet doen.. Ja het was stront vervelend, heeft mij behoorlijk stress geleverd maar uiteindelijk een menselijk fout wat kan gebeuren

Het was tenslotte een samenloop van diverse werkzaamheden, waarbij de aannemer niet getest heeft waardoor het lastig was om zaken op voorhand uit te sluiten.. Had de aannemer wel getest, waren we er wellicht eerder opgekomen. Anyway, anyhow im happy that its over..!
Xander schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:28:
[...]

Mooi. d:)b Je hebt hoogstwaarschijnlijk de leiding naar de douche WTW gevonden. :P

Die WTW zelf is wellicht ergens buiten het zicht weggewerkt, maar deze afsluiter met terugslagklep past verder wel precies in het plaatje. :)
Haha, positief blijven daar houd ik wel van! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xander
beyazz06 schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:17:
[...]

Haha, positief blijven daar houd ik wel van! _/-\o_
Ik ben uiterst positief, ik had dan ook in de tweede reactie het probleem al goed gegokt. :+

Pagina: 1