Situatie:
Sinds corona beiden thuiswerkend.
50% van de tijd zijn we beiden aan het bellen (Teams).
Ikzeft krijg nogal vaak opmerking dat de persoon recht tegenover mij duidelijk hoorbaar is terwijl ik praat wat vervelend is voor de persoon aan de andere kant van de lijn.
Ik heb momenteel een Plantronics Basis bedrade headset zonder ANC.
Budget : 400EUR
Wat zoek ik : degelijke hoofdtelefoon (over- of on-ear) die dit probleem oplost.
Ik heb mij al suf gezocht op allerlei fora ...
Ik denk aan
- een Sony MX4000 / 5000
- Jabra Evolve2 85 Teams Certified
De vraag is dus simpel : welke headphones filtert het geluid van stemmen weg bij het maken van Teams calls...
Ik vind allerlei testen met blenders / blaffende honden ... maar hier is het voornamelijk het geluid van andere personen in dezelfde ruimte die de andere niet mag kunnen horen.
Gezien de prijs wil ik de Headphone ook gebruiken om muziek te luisteren / Youtube cursussen te volgen.
Alle raad is welkom ....
Sinds corona beiden thuiswerkend.
50% van de tijd zijn we beiden aan het bellen (Teams).
Ikzeft krijg nogal vaak opmerking dat de persoon recht tegenover mij duidelijk hoorbaar is terwijl ik praat wat vervelend is voor de persoon aan de andere kant van de lijn.
Ik heb momenteel een Plantronics Basis bedrade headset zonder ANC.
Budget : 400EUR
Wat zoek ik : degelijke hoofdtelefoon (over- of on-ear) die dit probleem oplost.
Ik heb mij al suf gezocht op allerlei fora ...
Ik denk aan
- een Sony MX4000 / 5000
- Jabra Evolve2 85 Teams Certified
De vraag is dus simpel : welke headphones filtert het geluid van stemmen weg bij het maken van Teams calls...
Ik vind allerlei testen met blenders / blaffende honden ... maar hier is het voornamelijk het geluid van andere personen in dezelfde ruimte die de andere niet mag kunnen horen.
Gezien de prijs wil ik de Headphone ook gebruiken om muziek te luisteren / Youtube cursussen te volgen.
Alle raad is welkom ....