Goedkopere Smart TV gezocht 43inch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nusd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik zoek een smart tv van 43inch 4k

Het liefste niet veel groter dan 45inch
De TV moet vesa mountainable zijn.

Wat is je budget?
Ik wil liever niet meer dan 400 uitgeven

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om vooral tv (kpn) en Netflix etc op te gaan kijken, nog geen intentie om mee te gamen maar dit kan in de toekomst veranderen. Hier hoeft geen rekening mee gehouden te worden.

Zelf heb ik gemerkt dat Android TV als operating system het fijnste werkt, Samsung's tizen os vind ik iets minder.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik de Xiaomi Mi TV P1 43 inch gevonden, dit leek mij voor nu een goed startpunt

Ik ben van plan de tv tijdens Black Friday te kopen en hoop hiermee dat er een fijne korting bij komt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-09 15:01
Lidl heeft regelmatig Grundig TV's.

https://www.lidl.nl/p/gru...android-vlx-22/p100348321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:09
Ik heb afgelopen vrijdag een Samsung QE43Q60B Qled gekocht voor op de slaapkamer voor € 489 bij art en craft. Wel wat buiten je budget, maar wellicht is hier en daar nog een betere deal voor deze tv te krijgen. Probleem in de 43" tv markt is vaak de matige beeldkwaliteit. Deze tv heeft een VA paneel en dus een prima contrast voor een Edge lit LCD tv. Dat komt de beeldkwaliteit ten goede.

Gisteren in een donkere kamer wat gekeken en het viel me echt niet tegen (beneden kijk ik op een OLED). Prima out of the box kleurweergave (ik gebruik wel de film stand, anders is het scherm veel te blauw) en een prettig contrast. Tizen werkt vlot op deze TV en heeft ondersteuning voor alle streaming apps die je wenst (ook NL ziet, videoland).

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 14-11-2022 15:09 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |