Ik zoek een?
Elke 3 jaar bouw ik via een PC privé regeling een nieuwe PC. Komende December bouw ik weer een nieuw systeem. Ik twijfel over waar ik verstandig aan doe betreffende de GPU.
Wat is je budget?
Er is nog ongeveer €1200,- over in het budget. Echter vind ik principieel dat je voor max €1000,- een highend videokaart moet kunnen hebben.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord had ik al, is een Asus Strix Gaming-F X570 moederbord.
Waar ik een beetje mee zit is wat te doen met de GPU. In mijn huidige build zit een 3060TI. Leuke kaart maar ik merk dat deze toch wel wat te kort komt om op max settings mijn Samsung Odyssey 27" aan te sturen. Ik zou hem mee kunnen nemen en wachten tot er volgend jaar een 7800XT komt, geen idee hebbende wat die gaat kosten. Anderzijds kan ik ook met komende Black Friday zoeken naar een goede deal voor een 6900XT. De laatste tijd zie je de Asrock en Asus TuF al regelmatig in de aanbieding komen voor minder dan €700,-.
Elke 3 jaar bouw ik via een PC privé regeling een nieuwe PC. Komende December bouw ik weer een nieuw systeem. Ik twijfel over waar ik verstandig aan doe betreffende de GPU.
Wat is je budget?
Er is nog ongeveer €1200,- over in het budget. Echter vind ik principieel dat je voor max €1000,- een highend videokaart moet kunnen hebben.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 364,90 | € 364,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Compact Black Solid | € 160,80 | € 160,80 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 Rev. B | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18 | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2021) Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Solid state drives | WD_Black SN850 500GB (zonder heatsink) | € 79,99 | € 79,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.028,89 |
Moederbord had ik al, is een Asus Strix Gaming-F X570 moederbord.
Waar ik een beetje mee zit is wat te doen met de GPU. In mijn huidige build zit een 3060TI. Leuke kaart maar ik merk dat deze toch wel wat te kort komt om op max settings mijn Samsung Odyssey 27" aan te sturen. Ik zou hem mee kunnen nemen en wachten tot er volgend jaar een 7800XT komt, geen idee hebbende wat die gaat kosten. Anderzijds kan ik ook met komende Black Friday zoeken naar een goede deal voor een 6900XT. De laatste tijd zie je de Asrock en Asus TuF al regelmatig in de aanbieding komen voor minder dan €700,-.