Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel op het moment vooral Guildwars 2 soms wat rocket league en elden ring. Ik wil de optie hebben om nieuwe AAA spellen op een fatsoenlijke resolutie is spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik richt op rond de 1000 euro, absolute max is 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 monitoren:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig system.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een redelijk stil systeem, vaak staat het systeen aan in het kantoor waar ik ook werk. Ook ben ik geen fan van een RGB kermis op mijn bureau vandaar deze kast.
Ga je overklokken?
Zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige systeem is 10 jaar oud met een oude i7 processor en heb een tijdje terug een 2060 GPU erin gezet. Maar toch moet ik vaak de instellingen bij spellen omlaag zetten. Nu heb ik begrepen dat de CPU de bottleneck is en als ik die wil upgraden dan moet ik ook een nieuwmoederbord hebben dus dan kan ik net zo goed maar een nieuw systeem aanschaffen dacht ik. Ik vraag me vooral af of deze combinatie CPU en GPU goed is om GW2 op hoge instellingen fatsoenlijk te spelen. Heb begrepen dat dit soort spellen vooral om CPU kracht vragen en dat de GPU niet zo belangrijk is. Klopt dit? Ik wil ook niet heel de PC bouwen voor alleen GW2 aangezien ik ook andere spellen speel. Onderstaande configuratie heb ik als startpunt en de inspiratie heb ik hieruit vooral opgedaan door de BBG topic
Ik speel op het moment vooral Guildwars 2 soms wat rocket league en elden ring. Ik wil de optie hebben om nieuwe AAA spellen op een fatsoenlijke resolutie is spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik richt op rond de 1000 euro, absolute max is 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 monitoren:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
2 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2560HSU-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig system.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een redelijk stil systeem, vaak staat het systeen aan in het kantoor waar ik ook werk. Ook ben ik geen fan van een RGB kermis op mijn bureau vandaar deze kast.
Ga je overklokken?
Zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige systeem is 10 jaar oud met een oude i7 processor en heb een tijdje terug een 2060 GPU erin gezet. Maar toch moet ik vaak de instellingen bij spellen omlaag zetten. Nu heb ik begrepen dat de CPU de bottleneck is en als ik die wil upgraden dan moet ik ook een nieuwmoederbord hebben dus dan kan ik net zo goed maar een nieuw systeem aanschaffen dacht ik. Ik vraag me vooral af of deze combinatie CPU en GPU goed is om GW2 op hoge instellingen fatsoenlijk te spelen. Heb begrepen dat dit soort spellen vooral om CPU kracht vragen en dat de GPU niet zo belangrijk is. Klopt dit? Ik wil ook niet heel de PC bouwen voor alleen GW2 aangezien ik ook andere spellen speel. Onderstaande configuratie heb ik als startpunt en de inspiratie heb ik hieruit vooral opgedaan door de BBG topic
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 145,- | € 145,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6700 XT 12GB | € 469,- | € 469,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart | € 84,89 | € 84,89 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,05 | € 29,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 52,82 | € 52,82 |
1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold-V2 | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.025,46 |