Mijn vraag
Ik wil een nieuwe PC samenstellen. Mijn budget is ongeveer €1000,-
Kan iemand mij helpen om erachter te komen welke onderdelen hier geschikt voor zijn?
Ik weet wel hoe je een pc samenstelt. Ik heb alleen geen verstand van de hardware specs. Zeker niet als je meerdere moet combineren.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn huidige PC is verouderd. Veel onderdelen zijn 8 jaar oud. Als voorbeeld, ik heb een Radeon 550 videokaart.
Alleen de videokaart vervangen is geen keuze. dan kan de motherboard het niet aan.
Ik zou graag weer een pc hebben die bij de tijd is. Een die de huidige spellen goed kan draaien.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken naar de best buy guide. ook heb ik het overlegt met een vriend die meer verstand heeft van hardware.
De best buy guide geeft de volgende onderdelen weer:
/f/image/vlHuG9Xwg8efC6y48u5y3XgB.png?f=fotoalbum_large)
Welke van deze onderdelen kunnen beter vervangen worden?
Bedankt voor het lezen.
Ik wil een nieuwe PC samenstellen. Mijn budget is ongeveer €1000,-
Kan iemand mij helpen om erachter te komen welke onderdelen hier geschikt voor zijn?
Ik weet wel hoe je een pc samenstelt. Ik heb alleen geen verstand van de hardware specs. Zeker niet als je meerdere moet combineren.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn huidige PC is verouderd. Veel onderdelen zijn 8 jaar oud. Als voorbeeld, ik heb een Radeon 550 videokaart.
Alleen de videokaart vervangen is geen keuze. dan kan de motherboard het niet aan.
Ik zou graag weer een pc hebben die bij de tijd is. Een die de huidige spellen goed kan draaien.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken naar de best buy guide. ook heb ik het overlegt met een vriend die meer verstand heeft van hardware.
De best buy guide geeft de volgende onderdelen weer:
/f/image/vlHuG9Xwg8efC6y48u5y3XgB.png?f=fotoalbum_large)
Welke van deze onderdelen kunnen beter vervangen worden?
Bedankt voor het lezen.