Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonny.loorman
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13-11-2022
Ik zal mij even voorstellen mijn naam is Tonny Loorman ik geef trainingen en ik heb het zelf ook niet makkelijk gehad omtrent dat mensen niet gaan zeggen dat ik mijzelf stiekem probeer te promoten zal ik verder niet teveel over mijzelf zeggen maar ik geef trainingen aan mensen. Daar zal ik het bij laten.

Zo heb ik een jongen leren kennen, ik zal hem voor privacyredenen Achmad noemen. Ik heb meer dan 2 jaar geïnvesteerd in Achmad om hem op het rechte pad te krijgen, en dan wordt hij keihard afgewezen door de maatschappij. Ik ben heel boos dat jongeren in de benelux gewoon geen tweede kans krijgen.
Achmad heeft een zware jeugd gehad, hij werd namelijk mishandeld door personeel in de jeugdzorg, kwam in aanraking met politie en aantal keer in de gevangenis terecht. Meer dan 2 jaar heb ik hem gecoached, stond ik voor hem klaar. Ik heb hem zelfs met zijn ouders opgehaald uit de jeugdgevangenis in België. Hij had zijn straf al uitgezeten. maar omdat hij nog een straf open had staan in Nederland, konden ze hem niet laten gaan. Maar ze haalden hem ook niet op.

Na zijn straf met hem de draad weer opgepakt. MBO niverau 1 gehaald. Daarna niverau 3 via Stedin. En opeens werd zijn VOG afgewezen en moest hij stoppen. Zo gemotiveerd, zo gevochten en nu wijzen ze hem af vanwege het niet hebben van een VOG voor installatietechniek. Een ziekte van de maatschappij vind ik dat. Hij weet het niet meer, en ik weet het ook niet meer. Ik zie geen perspectief meer. Het leek mij een perspectieve jongeman, maar de maatschappij denkt hier anders over...

Wat kan ik precies doen voor Achmad. Hij wil heel graag zijn niveau 4 opleiding behalen en daarna doorstromen naar de arbeidsmarkt maar wordt Achmad keihard geblokkeert door de maatschappij en de overheid voornamelijk. Het is niet zo dat hij geen stages kan krijgen omdat hij niet goed voor zichzelf zorgt en niet goed persoonlijke hygiene in de orde houdt. Dat is niet van toepassing, ik heb eigerwijs zelf onder ogen gezien dat het alleen kan liggen aan dat hij geen VOG heeft. Help mij en Achmad alstublieft, wat kan ik doen... Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Dit topic is gesloten.