• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 19:47
Mijn inmiddels wat oudere Xiaomi Mi 8, zo'n 3.5 jaar nu, had gisteren een... raar moment, laten we het maar zo zeggen. Met een powernap wilde ik de clock-app aanslingeren, maar dat eindigde dus in een bootloop van een keer of 7/8. Met de powerknop was dat niet te onderbreken, wilde ook niet uitschakelen. Maar uiteindelijk kwam het uit zichzelf weer uit die lus. Nog nóóit meegemaakt op die manier, online ook eigenlijk niks over terug te vinden.

Via Play Store alles bijgewerkt, en inmiddels volgens mij 'slechts' MIUI 12, of in ieder geval de laatste officiële versie. De batterij is inmiddels wel een heel stuk minder, maar er zat nog 65% in of iets dergelijks. Telefoontje is wel aardig vol, 111/118GB ingebruik. Hoe kan ik erachter komen wat de oorzaak van dit is geweest? Kan ik dit zien als een eerste reutel wat uiteindelijk aangeeft dat ik maar beter van telefoon kan wisselen?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:18
Een slechte SD kaart of SIM kaart kan zoiets veroorzaken. In dat geval kan het vaker voor gaan komen.

Voordat je gaat prutsen, trek de telefoon leeg, of in ieder geval een goede backup maken van alles wat je belangrijk vindt.