Beste forumleden,
De laptop van mijn vrouw hield er ineens mee op. (Ongeveer 22 maanden na aankoop). Hij starte niet meer op, vanalles geprobeerd (stroom er af, power knop lang ingedrukt etc). Toen heb ik besloten om te kijken of ik de laptop kon openschroeven om de te kijken of ik de batterij af en aan kon koppelen. Na het openschroeven zag ik dat de connector los was van het moederbord:
:strip_exif()/f/image/WuhzUyAPSxKUkC32VibchiJy.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik daarna de laptop opgestuurd naar Asus omdat ik vind dat dit onder de garantie moet vallen. Wat denken jullie hier van, hoort dit binnen de garantie te vallen?
Dit is het bericht van Asus:
Alvast dank voor het meedenken!
Ruud
De laptop van mijn vrouw hield er ineens mee op. (Ongeveer 22 maanden na aankoop). Hij starte niet meer op, vanalles geprobeerd (stroom er af, power knop lang ingedrukt etc). Toen heb ik besloten om te kijken of ik de laptop kon openschroeven om de te kijken of ik de batterij af en aan kon koppelen. Na het openschroeven zag ik dat de connector los was van het moederbord:
:strip_exif()/f/image/WuhzUyAPSxKUkC32VibchiJy.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik daarna de laptop opgestuurd naar Asus omdat ik vind dat dit onder de garantie moet vallen. Wat denken jullie hier van, hoort dit binnen de garantie te vallen?
Dit is het bericht van Asus:
code:
1
| Deze prijsopgave is opgesteld omdat de connector afgebroken is van het moederbord. Op de foto is ook terug te zien dat de middenste vier pinnetjes afgebroken zijn. Wij oordelen het product zoals deze binnenkomt en dit betreft niet om een schade wat vanaf fabrieks af ontstaan is. |
Alvast dank voor het meedenken!
Ruud