Unblocken van adds met brave browser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimutje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:06
Beste lezer,

ik krijg vaak het bericht op de frontpage met de vraag of ik mijn addblocker uit wil zetten voor tweakers. Dit vindt ik prima, maar ik mis een uitleg over hoe dat zou moeten met brave browser. Ik zag dat ublock erin zit, maar als ik die uitzet krijg ik de berichten alsnog. Is het mogelijk om brave browser aan de tutorial toe te voegen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:10
Rechts naast de URL-balk heb je een Shields-icoontje, daar kan je voor een specifieke site en uitzondering toevoegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jzF6Zh5hwZ8djLqGlEC6dzbBNrI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/inkedb8qSdwiXg4174zabPCI.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimutje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:06
Geweldig! Dankjewel! Ik wist niet dat deze opties hier zaten. Weer wat geleerd :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:03

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de instructies toegevoegd aan de whitelist pagina en daarbij het plaatje van @eric.1 gebruikt (ik neem aan dat daar geen bezwaar tegen is ;)).

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
crisp schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:59:
Ik heb de instructies toegevoegd aan de whitelist pagina en daarbij het plaatje van @eric.1 gebruikt (ik neem aan dat daar geen bezwaar tegen is ;)).
Nee hoor, dat is uiteraard prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

crisp schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:59:
Met het risico dat het beledigend overkomt: nog even verduidelijken dat het uit staat bij shield down, dus niet zoals het screenshot?

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 15-11-2022 10:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

F_J_K schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:43:
[...]

Met het risico dat het beledigend overkomt: nog even verduidelijken dat het uit staat bij shield down, dus niet zoals het screenshot?
Ik heb even verduidelijkt dat de "schuif" uitgezet moet worden :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
crisp schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:05:
[...]

Ik heb even verduidelijkt dat de "schuif" uitgezet moet worden :)
Dat hoeft echter niet. Onder advanced controls kun je gewoon "alle ads en trackers" toestaan, zodat de rest van de shields-functionaliteiten gewoon blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

eric.1 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:14:
[...]

Dat hoeft echter niet. Onder advanced controls kun je gewoon "alle ads en trackers" toestaan, zodat de rest van de shields-functionaliteiten gewoon blijven werken.
Behalve dat dat verder volgens mij geen extra effect heeft (behalve als je ook 'block scripts' gebruikt). Shields uitschakelen is dan gewoon eenvoudiger lijkt me.

Intentionally left blank

Pagina: 1