Iets met foto's in plaats van YouTube

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-06 08:50
Is het mogelijk om af en toe een foto toe te voegen aan een artikel? Nu wordt er te vaak vanuit gegaan dat een gebruiker zin heeft om youtube-filmpje te gaan kijken. Vandaag (vrijdag 11 november) alleen al hebben we:

Pimax kondigt handheldconsole Pimax Portal aan met VR-ondersteuning van @sabineschults en
Animatieserie Dragon Age: Absolution komt op 9 december naar Netflix van @AverageNL gehad.

Gisteren hadden we

nieuws: Openwereldgame Project: The Perceiver aangekondigd voor PlayStation 4...
van @LFranxWind
YouTube-kanaal maakt vouwbare iPhone X met Motorola razr-vouwmechaniek van @Hayte en
Razer Wolverine V2 Pro-controller bevat instelbare triggers en kost 2... van @JayStout

Allemaal artikelen waar een foto of afbeelding in één oogopslag had kunnen laten zien waar een filmpje 10s reclame en 10s zoeken voor nodig heeft.

Disclaimer: ik heb cookies e.d. op minimaal zijn dus zie geen thumbnails en moet doorklikken voor YouTube, maar daar ben ik vast niet eenzaam in.

Misschien dat jullie op één of andere manier reclameinkomsten genereren met deze externe links, maar dan zou ik als Plus-abonnee graag betalen om aan deze ongein te ontsnappen.

[ Voor 59% gewijzigd door 84hannes op 14-11-2022 11:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JayStout
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-06 15:39

JayStout

Redacteur
Goede opmerking! Ik houd er rekening mee om meer voor afbeeldingen te kiezen in plaats van voor YouTube-filmpjes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Meer gebruik van foto's in plaats van, of samen met, video's zou fijn zijn. Ik zie enkel een cookie/toestemming waarschuwing omdat ik YouTube in een aparte sandbox gebruik. Daarnaast wil ik niet voor ieder artikel ook nog een video bekijken.

Bij bijvoorbeeld onderstaand artikel zou een afbeelding meerwaarde hebben, naast een video. Direct en snel een visuele presentatie van het apparaat zonder een promotie video te bekijken met informatie die je zojuist al hebt gelezen.

nieuws: OneXPlayer 2-handheld-pc met afneembare controllers verschijnt in 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
@Robert Zomers bij nieuws: DJI brengt O3 Air Unit uit met range van 10km had van mij ook gewoon een foto mogenstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robert Zomers
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-04 09:03

Robert Zomers

Redacteur
Goed punt. Het lijkt me geen probleem om naast een YouTube-video ook altijd zoveel mogelijk een afbeelding te plaatsen. Ik zal dit ook even onder de aandacht brengen bij de rest van de nieuwsredactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
@Koekiemonsterr bedankt voor de screenshots bij nieuws: The Settlers-maker werkt aan citybuildergame die later dit jaar uitkomt, zo zie ik het persoonlijk graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-06 20:58

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Graag gedaan :) In dit geval was het simpel om er wat screenshots bij te doen en die geven in ieder geval alvast een eerste indruk, dus dan laat ik dat niet na.

Ik ben het op zich met je eens, maar het is wel goed om te beseffen dat het om uiteenlopende redenen gek genoeg niet altijd even eenvoudig is om naast een Youtube-embed ook een of meer screenshots/foto's te plaatsen. Soms blijft dat in onze nieuwsberichten wellicht onnodig achterwege, maar er kunnen ook goede redenen voor zijn. Niet altijd is het een bericht op basis van officiële informatie bijvoorbeeld. En soms valt de beschikbaarheid van beeldmateriaal tegen en lijken bedrijven YouTube-video's bijna belangrijker te vinden. Is er wel beeldmateriaal beschikbaar, is het ook nog wel eens de vraag of het wel fatsoenlijke beelden zijn die daadwerkelijk wat toevoegen. Bij hardware is dat nog wel eens zo, dan krijg je van die 'lifestylebeelden' i.p.v. het product dat vanuit allerlei hoeken is gefotografeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 10-02-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen79
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-06 00:54
Zijn stills vanuit het youtube filmpje geen optie?
Pagina: 1