Hoe zet ik mijn Slot 1/PGA 370 converter vast?

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 21:33
Ik heb een Slot 1 micro-ATX bordje gekocht voor mijn server. In combinatie met een Celeron 333 op een slot 1 converter...

Als ik die converter in het slot steek, dan zittie zo gammel als wat. Aan de zijkanten van het slot zitten wel bevestigingsbracketjes, maar die sluiten helemaal niet aan. Uit het boekje van het mobo haal ik dat de bevestigingsbrackets die er nu opzitten voor slot 1 Celerons zijn.. Zou ik de bevestingsbrackets van een Pentium 2 moeten hebben?

of maakt het niks uit dat de converter gammel in het slot zit?

• AttiX
Niemand?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Op woensdag 29 augustus 2001 10:56 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:

of maakt het niks uit dat de converter gammel in het slot zit?
Ik heb hier ook een p3 in een slot 1 zitten. Doordat deze secc2 ipv secc1 is, zit hij ook een beetje gammel, maar hij valt er niet uit :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Je kunt eventueel ook een steuntje extra fabrieken :P
Maar heb je de converter nieuw of tweedehands :?
Ik heb thuis 3 verschillende converters liggen MSI, ASUS en een noname converter en bij alle drie zaten extra nokjes voor het vastzetten van de converters in de brackets op een mobo
vrees dus dat je wat mist :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• AttiX
Idd, ik heb de converter 2e hands. En de gene van wie ik uhm heb zegt dat die nokjes bij het moederbord kwamen..

Verwijderd

mijn slotket kan ook heen-en-weer...maar blijft wel gewoon zitten....

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-08 17:14
Ik heb een oude Celeron 300@450 met peltier en Alpha P3125 koeler, maar deze vergrendeld ook niet. Ding is loodzwaar en iedere keer als je per ongeluk tegen de kast stoot, dan reboot ie. Hoe zou dat nu komen ?? :)
Verder doet ie het prima :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• AttiX
Dus zolang het blijft zitten is het wel owkeej? naja, het mobo komt plat te liggen(komt in een klein desktop kastje, H300a van Aopen) dus eruit vallen kan dan niet.. Zou ik uhm mischien vast kunnen kitten ofzo?
Pagina: 1