Toon posts:

2e ip troubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek hoe ik en 2e ip adres bij @home kan aanvragen.

Mijn buurman heeft de modem, en het hoofd account. WIllen we ff een touwtje naar mijn pc maken. Hoe kan ik het via internet aanvragen, of kan het alleen via die essent services? Die software heeft de buurmen niet....

Help!!!!

Verwijderd

<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote (bron www.home.nl):</font><hr>Ik heb thuis meerdere computers die in een netwerk staan, kunnen deze ook aangesloten worden?

Ja, met een abonnement op @Home kunt u maximaal drie computers aansluiten als deze in een zelf gebouwd netwerk zijn aangesloten. U krijgt hiervoor maximaal 2 extra netwerkadressen. Per extra aansluiting betaalt u eenmalig fl. 25,- voor de aansluitkosten en per maand fl. 9,95.

Als u klant wordt bij @Home krijgt u toegang tot de abonneesite van @Home. Binnen deze site kunt u via een aantal stappen zelf meerdere computers activeren. Ook vindt u hier de informatie die u nodig heeft om uw extra computers aan te sluiten en in te stellen.
[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
heb ik dan ook nog een extra hub nodig, of is er een tweede aansluiting op die modem....

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat je een router moet hebben...

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer de Draytek Vigor, is heel erg goed hoor ik zo.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee met 2e ip heb je alleen hub nodig

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Op woensdag 29 augustus 2001 13:28 schreef KillerAce_NL het volgende:
Nee met 2e ip heb je alleen hub nodig
Ter duidelijkheid, je hangt dan een hubje aan het modem, met een CROSS kabel, of de uplink poort. Aan deze hub kun je gewoon de 2 pc's hangen met elk hun eigen @home ip adress en hostname.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Precies, staat denk ik ook wel duidelijk uitgelegd op de @home site.

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Dat zou best kunnen. Ik ben ooit 1 keer daar geweest, en verder heb ik er niks te zoeken :-). Zolang die "www" niet op een normale manier te bereiken is blijf ik er weg.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Verwijderd

hij heeft al een topic in NT geopend waar zijn vraag al is beantwoord.
[topic=215731/1/25]
Pagina: 1