Vraag

• Metch
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14-12-2022
Mijn vraag
Ik speel muziek af via Spotify op mijn Sonos installatie. Wanneer ik wil bellen en mijn Buds pro pak dan pakt die de muziek van Sonos over. Dit doe ik meerdere keren op een dag dus superonhandig omdat je iedere keer weer Spotify met de Sonos moet verbinden

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Note 10+ Android versie 12

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Samsung helpdesk zegt dat het niet kan. Een medewerker van Hifi Klubben zegt dat het met de dienst Tidal of Deezer niet voorkomt. Ik ben dus benieuwd of er toch geen manier is dat het met Spotify wel valt op te lossen

Beste antwoord (via Metch op 11-11-2022 14:56)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-02 16:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Metch hoe speel je de muziek af? Via de Sonos app of Spotify app? Ik heb overigens geen probleem hiermee.

Verder zou je de permissie voor '(HD)-audio' kunnen uitzetten van je Buds Pro, volgens mij wil hij dan geen muziek meer afspelen via de Buds pro.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-02 16:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Metch hoe speel je de muziek af? Via de Sonos app of Spotify app? Ik heb overigens geen probleem hiermee.

Verder zou je de permissie voor '(HD)-audio' kunnen uitzetten van je Buds Pro, volgens mij wil hij dan geen muziek meer afspelen via de Buds pro.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:41
Je zou via Bixby Routines misschien in kunnen instellen dat als je op je wifi verbonden bent, Spotify aan hebt staan en je Buds pro disconnect dat dan de muziek op de Sonos aan moet?

• Metch
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14-12-2022
@rens-br Ik wil nog wel muziek via de Buds afspelen als ik in de trein zit maar via de Sonos app lukt het inderdaad. De interface van Spotify ziet er wel iets anders uit maar heb meestal toch een playlist aan staan.

Helemaal top dit thanks

Je geeft trouwens aan dat jij helemaal geen probleem hebt. Hoe speel jij je muziek af dan?

[Voor 16% gewijzigd door Metch op 11-11-2022 15:11]

• Brogiers
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 04-12-2022
Hallo,
Ik heb een Bluetooth platenspeler van audio technica AT-LP60XBT. Eerst gebruikte ik een ultimate ears speaker maar dat was niet zo ideaal in een grote ruimte. Dus na aanraden kocht ik een Sonos move. Helaas krijg ik er geen verbinding via Bluetooth bij elkaar. Volgens audio technica moet dit gaan. Sonos zei dit eerst ook maar ondertussen niet meer. Ik heb beide al liggen resetten en 100x opnieuw geprobeerd maar het wil niet lukken. Heeft iemand hier ervaring mee? Want ik heb de mogelijkheid nog de Sonos move om te ruilen. Beide werken wel met andere toestellen maar niet met elkaar

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee