Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metch
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14-12-2022
Mijn vraag
Ik speel muziek af via Spotify op mijn Sonos installatie. Wanneer ik wil bellen en mijn Buds pro pak dan pakt die de muziek van Sonos over. Dit doe ik meerdere keren op een dag dus superonhandig omdat je iedere keer weer Spotify met de Sonos moet verbinden

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Note 10+ Android versie 12

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Samsung helpdesk zegt dat het niet kan. Een medewerker van Hifi Klubben zegt dat het met de dienst Tidal of Deezer niet voorkomt. Ik ben dus benieuwd of er toch geen manier is dat het met Spotify wel valt op te lossen

Beste antwoord (via Metch op 11-11-2022 14:56)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Metch hoe speel je de muziek af? Via de Sonos app of Spotify app? Ik heb overigens geen probleem hiermee.

Verder zou je de permissie voor '(HD)-audio' kunnen uitzetten van je Buds Pro, volgens mij wil hij dan geen muziek meer afspelen via de Buds pro.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Metch hoe speel je de muziek af? Via de Sonos app of Spotify app? Ik heb overigens geen probleem hiermee.

Verder zou je de permissie voor '(HD)-audio' kunnen uitzetten van je Buds Pro, volgens mij wil hij dan geen muziek meer afspelen via de Buds pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Je zou via Bixby Routines misschien in kunnen instellen dat als je op je wifi verbonden bent, Spotify aan hebt staan en je Buds pro disconnect dat dan de muziek op de Sonos aan moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metch
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 14-12-2022
@rens-br Ik wil nog wel muziek via de Buds afspelen als ik in de trein zit maar via de Sonos app lukt het inderdaad. De interface van Spotify ziet er wel iets anders uit maar heb meestal toch een playlist aan staan.

Helemaal top dit thanks

Je geeft trouwens aan dat jij helemaal geen probleem hebt. Hoe speel jij je muziek af dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Metch op 11-11-2022 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogiers
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 04-12-2022
Hallo,
Ik heb een Bluetooth platenspeler van audio technica AT-LP60XBT. Eerst gebruikte ik een ultimate ears speaker maar dat was niet zo ideaal in een grote ruimte. Dus na aanraden kocht ik een Sonos move. Helaas krijg ik er geen verbinding via Bluetooth bij elkaar. Volgens audio technica moet dit gaan. Sonos zei dit eerst ook maar ondertussen niet meer. Ik heb beide al liggen resetten en 100x opnieuw geprobeerd maar het wil niet lukken. Heeft iemand hier ervaring mee? Want ik heb de mogelijkheid nog de Sonos move om te ruilen. Beide werken wel met andere toestellen maar niet met elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-04 10:33
Metch schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:04:
Mijn vraag
Ik speel muziek af via Spotify op mijn Sonos installatie. Wanneer ik wil bellen en mijn Buds pro pak dan pakt die de muziek van Sonos over. Dit doe ik meerdere keren op een dag dus superonhandig omdat je iedere keer weer Spotify met de Sonos moet verbinden

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Note 10+ Android versie 12

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Samsung helpdesk zegt dat het niet kan. Een medewerker van Hifi Klubben zegt dat het met de dienst Tidal of Deezer niet voorkomt. Ik ben dus benieuwd of er toch geen manier is dat het met Spotify wel valt op te lossen
Ik kan bevestigen dat Spotify, bij het aansluiten van een bluetooth apparaat of het aansluiten van een ouderwetse koptelefoon op de 3,5mm jack, automatisch overgaat op het afspelen via de koptelefoon. Als je op dat moment streamt op je Sonos, wordt die stream onderbroken.

Spotify doet dit op mijn Sony Android (Xperia 5 iii) en iPhone. Het is ontzettend irritant, maar heb nog niet gevonden hoe ik dit uit kan schakelen.

Mijn gevoel is dat Spotify is geprogrammeerd dat het automatisch afspeelt op het laatste apparaat dat je aansluit, om te voorkomen dat je als end user ingewikkelde handelingen moet verrichten om de controle over je eigen muziek te krijgen.

We moeten het er maar mee doen denk ik.
Pagina: 1