Hoi allemaal
Ik ben opzoek naar een stereo set die verbind via de 3,5 mm jack
Met mijn huidige set (waar dit probleem af en toe ervaar) van naar ik meen Realtek en met een recent geteste set van Trust ervaar ik (constant) een brommend/zoemend geluid dat alleen verdwijnt als ik de speakers uitschakel
Kent iemand een set Stereo speakers wat dit probleem niet heeft of een manier om dit te voorkomen door bijvoorbeeld een beter geïsoleerde 3,5 mm jack/kabel
Moederbord is een MSI B550 gaming carbon Wifi
Os is Windows 10 22H2
aanvullende informatie
Mijn jack zijn kabel loopt over de pc kast heen boven 3 ventilatoren die actief zijn in beide gevallen
De Trust set was Usb powered dus in dat geval is dit niet van toepassing?
De realtek set heeft inderdaad een losse EU stekker
Mijn excuses als dit niet het juiste forum is en dat ik geen vooronderzoek gedaan heb
Ik weet hier namelijk niets vanaf en weet niet waardoor dit wordt veroorzaakt
Ik ben opzoek naar een stereo set die verbind via de 3,5 mm jack
Met mijn huidige set (waar dit probleem af en toe ervaar) van naar ik meen Realtek en met een recent geteste set van Trust ervaar ik (constant) een brommend/zoemend geluid dat alleen verdwijnt als ik de speakers uitschakel
Kent iemand een set Stereo speakers wat dit probleem niet heeft of een manier om dit te voorkomen door bijvoorbeeld een beter geïsoleerde 3,5 mm jack/kabel
Moederbord is een MSI B550 gaming carbon Wifi
Os is Windows 10 22H2
aanvullende informatie
Mijn jack zijn kabel loopt over de pc kast heen boven 3 ventilatoren die actief zijn in beide gevallen
De Trust set was Usb powered dus in dat geval is dit niet van toepassing?
De realtek set heeft inderdaad een losse EU stekker
Mijn excuses als dit niet het juiste forum is en dat ik geen vooronderzoek gedaan heb
Ik weet hier namelijk niets vanaf en weet niet waardoor dit wordt veroorzaakt
[ Voor 15% gewijzigd door atthias op 11-11-2022 14:21 ]