Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 07:38
Ik heb een vraagje over de kosten van mijn energieverbruik als ik op de site van Vattenfall kijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TuXrcRm3a5vkyDL6f9SOWiWCULY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/U8T0FVQXQnedLVnfkShS3ztM.png?f=user_large

Als ik naar Oktober kijk zijn dat dan de totale kosten voor het verbruik of komen daar dan nog allerlei kosten en belastingen bij?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:35
Dit zijn de totale kosten waarschijnlijk. Hoe kom je anders boven 100 euro gas.
Wat staat er in de uitleg? Is dit inclusief of exclusief de vaste kosten?

[ Voor 17% gewijzigd door 99ruud99 op 11-11-2022 11:38 ]

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:36

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Het is überhaupt een schatting, pas aan het einde van het jaar weet je wat je echt moet betalen.

Daarnaast krijg je x euro terug en komt er een prijsplafond; het lijkt mij lastig om dat allemaal te verwerken in deze afbeelding.

Ik vermoed dat ze gewoon afname * prijs doen, maar dat weet de support van Vattenfall zelf het beste.

En dat info (i) knopje geeft ook geen extra uitleg?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:35
@Accretion het is gemeten, want je ziet dat nog en Dec niet is ingevuld. Dus klopt redelijk goed denk ik.

• bruce the boss
Accretion schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:38:
Het is überhaupt een schatting, pas aan het einde van het jaar weet je wat je echt moet betalen.

Daarnaast krijg je x euro terug en komt er een prijsplafond; het lijkt mij lastig om dat allemaal te verwerken in deze afbeelding.

Ik vermoed dat ze gewoon afname * prijs doen, maar dat weet de support van Vattenfall zelf het beste.

En dat info (i) knopje geeft ook geen extra uitleg?
Dit is de tekst van het "info" knopje

Dit zijn je energiekosten. Is dit bedrag lager dan verwacht of negatief, dan komt dit door de teruggave van de energiebelasting. Die is dit jaar hoger.

• bruce the boss
En de teruggave van 2 * € 190,- zit hier niet in verwerkt neem ik aan.
Vroeg me alleen af of hier idd nog extra kosten bij komen waardoor je een heel ander overzicht krijgt natuurlijk.

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 15:17
Dit zijn de totale kosten, dus ook de leveringskosten zitten hier al bij in.

Die 190e is apart e nzal niet in de app verwerkt worden. Die betalen ze volgende week uit aan de VF klanten.
Pagina: 1