Verschillende taalversies Office 2021

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• vivace
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-02 19:30
Ik ben op zoek naar een nieuwe, gegarandeerd officiële MS office licentie voor gebruik met Windows 11.

Op site dustin.be zie ik nu meerdere taalversies staan voor Office 2021.

Nu vroeg ik mij af wat de verschillen in werkelijkheid zijn.
De multilingual versie is blijkbaar gewoon een download licentie.
Zou ik bij de andere versies een fysieke doos toegestuurd krijgen (mogelijk enkel met een downloadcode erin)?

Over de taalversies: gaat dit enkel over de initiële menu-taal die gebruikt wordt tijdens de installatie?
Kan je deze niet achteraf aanpassen door eenvoudig een language pack te downloaden of moet hier extra voor betaald worden? Voor de spellingcorrectie neem ik aan dat deze downloads altijd wel gratis aangeboden worden.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Hieronder een overzicht van de verschillende versies die aangeboden worden op dustin.be

Microsoft Office 2021 Home & Business Software suite
Productcode: T5D-03511 | EAN/UPC: 0889842853001
Taalversie Engels
234,74 incl. btw
Levertijd 1 werkdag

Productcode: T5D-03522 | EAN/UPC: 0889842853117
Taalversie Frans
269,83 incl. btw
Levertijd 1 werkdag

Microsoft Office Home & Business 2021 Software suite
Productcode: T5D-03485 | EAN/UPC: 0655887481758
Taalversie Meertalig
Softwaretype Elektronische Software Download (ESD)
278,30 incl. btw
Levertijd onmiddellijke download

Productcode: T5D-03506 | EAN/UPC: 0889842852950
Taalversie Nederlands
292,82 incl. btw
Levertijd 2 werkdagen

Beste antwoord (via vivace op 12-11-2022 15:37)

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Language Accessory Pack for Microsoft 365 - Microsoft Support

Ook 2021 wordt genoemd, dus ik denk dat het niet uit maakt welke taal je initieel aanschaft.

Alle reacties

• SVMartin
  • Niet online
Weet je zeker dat je een licentie wilt kopen en geen abonnement wilt afnemen? Na 2 jaar wordt een abonnement duurder, maar je hebt dan wel altijd de laatste versie en mail en 1tb storage. Installatie op 5 apparaten. En als je een family license neemt wordt het per persoon goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivace
Ik zal de voor- en nadelen van Office 365 vs Office 2021 nog eens afwegen, maar mijn voornaamste vraag blijft nog of je met eender welke versie van Office 2021 (b.v. de EN versie), achteraf de menutaal kan wijzigen of dat je dan moet bijbetalen voor een multilanguage licentie.

Ivm Office 365 moet ík sowieso een versie hebben die offline gebruik toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36

Dido

heforshe

Office 365 family laat offline gebruik gewoon toe, hoor :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

vivace schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:51:
Ik zal de voor- en nadelen van Office 365 vs Office 2021 nog eens afwegen,
...
Ivm Office 365 moet ík sowieso een versie hebben die offline gebruik toelaat.
Ga eerst even lezen; O365 kan je "gewoon" op meerdere devices installeren. Ongetwijfeld kan je dan ook taal & regional settings aanpassen. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18

DarkSide

theres no place like ::1

language packs en proofing tools moeten gewoon beschikbaar zijn.
Als je M365 hebt, kan je ook gewoon offline werken. Je hoeft niet in de browser te werken.

hier gewoon Family die je ook af en toe met korting krijgt. Laatst weer verlengd voor 69,-
Ben je voor max 99,- per jaar klaar. Welke je kunt delen met vrienden bv om de kosten lager te houden.
Zeker als je nog iets zoekt als opslag is 1TB aan opslag ruimte per user wel fijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Niet online
@vivace waar ga je de software eigenlijk voor inzetten? Afhankelijk daarvan kun je misschien ook uit de voeten met libreoffice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivace
Als ZZP om af en toe een rapport op te stellen voor een klant of om een PowerPoint presentatie te geven (kan eigenlijk ook via pdf tenzij ik met meerdere partijen moet kunnen editeren ).
Mijn eerste facturen heb ik nu ook al gemaakt via Google Sheets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivace
MAX3400 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:55:
[...]

Ga eerst even lezen; O365 kan je "gewoon" op meerdere devices installeren. Ongetwijfeld kan je dan ook taal & regional settings aanpassen. ;)
Mijn eerste voorkeur ging uit naar Office 2021, hierbij zijn er blijkbaar verschillende taalversies te koop tegen verschillende prijzen.
Mijn vraag hierover was of je domweg meer aan het betalen bent voor een andere taal op het kartonnetjes met de licentiecode.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Niet online
Language Accessory Pack for Microsoft 365 - Microsoft Support

Ook 2021 wordt genoemd, dus ik denk dat het niet uit maakt welke taal je initieel aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Niet online
vivace schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:46:
Als ZZP om af en toe een rapport op te stellen voor een klant of om een PowerPoint presentatie te geven (kan eigenlijk ook via pdf tenzij ik met meerdere partijen moet kunnen editeren ).
Mijn eerste facturen heb ik nu ook al gemaakt via Google Sheets.
Zolang je niet hoeft samen te werken met anderen kun je helemaal zelf kiezen wat je doet. Google Workspace is vaak al genoeg voor documenten/spreadsheets. Libreoffice idem. PowerPoint vind ik zelf wel lastig te vervangen, libreoffice werkt dan toch net niet lekker genoeg. Ik heb eigenlijk nog nooit in Google Workspace een presentatie gemaakt. Andere alternatieven (Prezi) zijn ook snel een tientje per maand. Kun je beter m365 voor aanschaffen.

Anyway: het is natuurlijk helemaal aan jou wat je fijn vind. Zelf zou ik het denk ik gewoon met Google Workspace proberen en evt als het nodig is een office licentie of 365 aanschaffen. Dan is het financieel ook wel aantrekkelijk om van Google over te stappen naar MS.
Pagina: 1