energienerds.nl | gasloos| 11,5kWp | 20 kWh accu | EV | Atlantic WPB
Vraag
Alle reacties
kan
gaat er wss niets beter op worden.
Tenzij je de node via een utp kabel net buiten de meterkast ophangt. Dan kan het wel beter zijn
Tenzij je de node via een utp kabel net buiten de meterkast ophangt. Dan kan het wel beter zijn
CISSP! Drop your encryption keys!
Nog even andere vraag. Ik wil de deco mn voor achterin tuin gebruiken. Ik zou de deco dus maar af en toe aan willen zetten (stroom er af resterende tijd omdat de deco op jaarbasis 50kWh verbruikt per stuk). Is dit mogelijk en is het systeem dan direct online?
@mrme12345
hangt er vanaf hoe lang
Ik heb mijn 2e deco ook achter een schakelaar zitten en die was laatst compleet verdwenen uit het systeem, ik denk te lang offline geweest. Ik moest hem toen compleet resetten en opnieuw instellen.
hangt er vanaf hoe lang
Ik heb mijn 2e deco ook achter een schakelaar zitten en die was laatst compleet verdwenen uit het systeem, ik denk te lang offline geweest. Ik moest hem toen compleet resetten en opnieuw instellen.
En in de woonkamer met een bestaande lan kabel aansluiten (ca. 3 a 4 meter vanaf router in meterkast)?laurens0619 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:22:
kan
Vaak veeeel betermrme12345 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:54:
[...]
En in de woonkamer met een bestaande lan kabel aansluiten (ca. 3 a 4 meter vanaf router in meterkast)?
Pagina: 1