DECO M4 stand alone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mrme12345
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik heb slecht bereik in mijn slaapkamer. Kan ik de DECO M4 ook stand alone gebruiken vanaf mijn router (en dan de wifi uitzetten op mijn router) en zou daarmee het signaal richting slaapkamer al beter worden dan met een standaard TP link router? Dus zonder extra nodes te plaatsen, slechts 1 bij de router of haalt dat niets uit en moet je toch extra nodes plaatsen hiervoor? Slaapkamer is ca. 10 meter verder vanaf meterkast

energienerds.nl | gasloos| 11,5kWp | 20 kWh accu | EV | Atlantic WPB

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07
kan

gaat er wss niets beter op worden.
Tenzij je de node via een utp kabel net buiten de meterkast ophangt. Dan kan het wel beter zijn

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrme12345
  • Niet online
Nog even andere vraag. Ik wil de deco mn voor achterin tuin gebruiken. Ik zou de deco dus maar af en toe aan willen zetten (stroom er af resterende tijd omdat de deco op jaarbasis 50kWh verbruikt per stuk). Is dit mogelijk en is het systeem dan direct online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
@mrme12345
hangt er vanaf hoe lang

Ik heb mijn 2e deco ook achter een schakelaar zitten en die was laatst compleet verdwenen uit het systeem, ik denk te lang offline geweest. Ik moest hem toen compleet resetten en opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrme12345
  • Niet online
laurens0619 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:22:
kan

gaat er wss niets beter op worden.
Tenzij je de node via een utp kabel net buiten de meterkast ophangt. Dan kan het wel beter zijn
En in de woonkamer met een bestaande lan kabel aansluiten (ca. 3 a 4 meter vanaf router in meterkast)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
mrme12345 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:54:
[...]

En in de woonkamer met een bestaande lan kabel aansluiten (ca. 3 a 4 meter vanaf router in meterkast)?
Vaak veeeel beter

Pagina: 1