De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Vraag
Beste antwoord (via pietje63 op 11-11-2022 22:25)
Hier kan je aan de hand van je sleutel nummer één nieuwe cilinder bestellen met de juist maat.
https://www.slotenwereld....cilinder-skg2-nabestellen
Een cilinder verlengen is niet mogenlijk.
En anders even met je sleutel naar een sloten maken, ik ging destijds naar jong en roos. Die kunnen veel cilinders maken aan de hand van je sleutel.
[ Voor 38% gewijzigd door BBB-Nick op 11-11-2022 15:24 ]
Alle reacties
Een Dom Plura kan je niet verlengen, Wink zie ik zo snel niet??
[ Voor 21% gewijzigd door Jlampie op 10-11-2022 20:46 ]
Hier kan je aan de hand van je sleutel nummer één nieuwe cilinder bestellen met de juist maat.
https://www.slotenwereld....cilinder-skg2-nabestellen
Een cilinder verlengen is niet mogenlijk.
En anders even met je sleutel naar een sloten maken, ik ging destijds naar jong en roos. Die kunnen veel cilinders maken aan de hand van je sleutel.
[ Voor 38% gewijzigd door BBB-Nick op 11-11-2022 15:24 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Is volgens mij alleen bij M&C cilinders mogelijk, heb ze zelf ook. Misschien voor TS een mooi moment om te upgraden naar modern SKG3 hang en sluitwerk.Jlampie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:44:
Ik heb bij veiligheidssloten.nl mijn mc cilinder kunnen verlengen. Maar denk dat dit met alle typen kan… heb je meer info?
Een Dom Plura kan je niet verlengen, Wink zie ik zo snel niet??
Hoe kom je er bij dat het niet skg*** is? Het is pas 2 jaar oud en vanzelfsprekend (icm kerntrek deurbeslag) skg***Erwin schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:29:
[...]
Is volgens mij alleen bij M&C cilinders mogelijk, heb ze zelf ook. Misschien voor TS een mooi moment om te upgraden naar modern SKG3 hang en sluitwerk.
En anders inderdaad sleutel inleveren bij een/de leverancier.
Let even goed op de maat die je gaat bestellen.
Gezien de dikte van de deur, zit het slot waarschijnlijk niet in het midden.
Je cilinder heeft dan een korte en lange kant.
Live from Denmark