• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een waterkoelingsset voor een AM4 moederbord dat in een 1U kast moet passen. Ik weet dat Dynatron de L25-1 en L3 verkoopt, maar helaas kan ik deze niet terugvinden in de pricewatch.

Heeft iemand nog een suggestie waar men één van deze of een vergelijkbare unit binnen de de EEA kan kopen?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:31

Fordox

00101010

1U is wel heel laag. Maar recentelijk heeft LTT nog een video gemaakt waarin ze dit doen, misschien kun je wat nadoen?
YouTube: This is my new gaming PC!

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Fordox schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:20:
1U is wel heel laag. Maar recentelijk heeft LTT nog een video gemaakt waarin ze dit doen, misschien kun je wat nadoen?
YouTube: This is my new gaming PC!
Ik ben vooral op zoek naar adressen in de EEA (Shengenzone) waar ik dit soort spul kan bestellen. Ik kan het in de pricewatch niet vinden. (mede omdat Tweakers zich nu volledig op mainstream consument richt)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:25
Highflow kan je hier waarschijnlijk wel bij helpen.

Maar, waarom eigenlijk? Waarom wil je dit? Ik kan eigenlijk geen goede reden verzinnen om zo'n product te gebruiken. (en daarom zijn ze waarschijnlijk ook zo zeldzaam)

[ Voor 160% gewijzigd door WEBGAMING op 11-11-2022 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
WEBGAMING schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:32:
Highflow kan je hier waarschijnlijk wel bij helpen.

Maar, waarom eigenlijk? Waarom wil je dit? Ik kan eigenlijk geen goede reden verzinnen om zo'n product te gebruiken. (en daarom zijn ze waarschijnlijk ook zo zeldzaam)
Omdat ik een 1U kast over heb en ik graag een intel alder lake of een zen 4 CPU er in kwijt wil.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alphacool heeft het een en ander aan Enterprise/server spul in de ES-lijn. Daar moet wel iets geschikts tussen zitten :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:16
Daarvoor moet je inderdaad bij Alphacool zijn zoals Spone al aan gaf.

Zie:
https://www.alphacool.com...u-water-cooling-sets/?p=1

Heb er zelf ook diverse van gehad in 1U en 2U formaat, werkt perfect :*)

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ah, daar kan ik wel wat mee. Dank voor de suggesties!

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1