© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
YouTube: This is my new gaming PC!
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik ben vooral op zoek naar adressen in de EEA (Shengenzone) waar ik dit soort spul kan bestellen. Ik kan het in de pricewatch niet vinden. (mede omdat Tweakers zich nu volledig op mainstream consument richt)Fordox schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:20:
1U is wel heel laag. Maar recentelijk heeft LTT nog een video gemaakt waarin ze dit doen, misschien kun je wat nadoen?
YouTube: This is my new gaming PC!
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Maar, waarom eigenlijk? Waarom wil je dit? Ik kan eigenlijk geen goede reden verzinnen om zo'n product te gebruiken. (en daarom zijn ze waarschijnlijk ook zo zeldzaam)
[ Voor 160% gewijzigd door WEBGAMING op 11-11-2022 13:39 ]
Omdat ik een 1U kast over heb en ik graag een intel alder lake of een zen 4 CPU er in kwijt wil.WEBGAMING schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:32:
Highflow kan je hier waarschijnlijk wel bij helpen.
Maar, waarom eigenlijk? Waarom wil je dit? Ik kan eigenlijk geen goede reden verzinnen om zo'n product te gebruiken. (en daarom zijn ze waarschijnlijk ook zo zeldzaam)
© ocf81 1981-infinity
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Zie:
https://www.alphacool.com...u-water-cooling-sets/?p=1
Heb er zelf ook diverse van gehad in 1U en 2U formaat, werkt perfect
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
© ocf81 1981-infinity