Goedenavond,
Ik heb een huis in Frankrijk gekocht met een hout gestookte CV installatie (een fornuis wat het water verwarmt) en een GRUNDFOS pomp die dit naar de radiatoren pompt.
:strip_exif()/f/image/aWYSuHTjr88H6XYMop7P66Dd.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu zit er in het leidingstelsel een element waarvan ik de naam niet weet, maar wel wil vervangen. Het regelt de stroming van het water in de installatie. Je kan nl kiezen of het water in het systeem wel of niet naar de warmtebron gaat, een soort “switch” maar dan voor water.
:strip_exif()/f/image/CcTxIFtK8mIsSRPuiaMff7UH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rfWvq6KZYfjYZL84HKMKpib9.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie foto’s voor vermaak en verduidelijking. Is er iemand die weet hoe dit ding precies werkt en wat de benaming is?
:strip_exif()/f/image/pS64GHtpYFMCjd6XdfzoiElH.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een huis in Frankrijk gekocht met een hout gestookte CV installatie (een fornuis wat het water verwarmt) en een GRUNDFOS pomp die dit naar de radiatoren pompt.
:strip_exif()/f/image/aWYSuHTjr88H6XYMop7P66Dd.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu zit er in het leidingstelsel een element waarvan ik de naam niet weet, maar wel wil vervangen. Het regelt de stroming van het water in de installatie. Je kan nl kiezen of het water in het systeem wel of niet naar de warmtebron gaat, een soort “switch” maar dan voor water.
:strip_exif()/f/image/CcTxIFtK8mIsSRPuiaMff7UH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rfWvq6KZYfjYZL84HKMKpib9.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie foto’s voor vermaak en verduidelijking. Is er iemand die weet hoe dit ding precies werkt en wat de benaming is?
:strip_exif()/f/image/pS64GHtpYFMCjd6XdfzoiElH.jpg?f=fotoalbum_large)