de multiplier van de p200mmx is waarschijnlijk gelocked (3 x 66), maar ik weet niet zeker of alle exemplaren dat hebben.
Dan heb je dus als opties:
3 x 75 = 225, moet wel lukken met goede koeling (er is ook een p233mmx).
3 x 83 = 250, kan lukken met goede koeling en waarschijnlijk een voltage verhoging
3 x 90 of 3 x 95 (sommige borden voor AMD K5/K6 hebben deze busspeed), wordt denk ik al moeilijk (de core zit aan zijn maximum snelheid)
3 x 100 = 300, gaat vast niet lukken simpelweg omdat de core dit gewoon niet haalt (hoewel, waterkoeling?

)
Denk er wel om dat je bij een FSB van 100 het bord instelt op een AGP divider van 2/3 ipv. 1/1 omdat je dan mooi weer je AGP op 66 hebt (zelfde geldt voor PCI: 1/3 ipv 1/2 omdat je dan je PCI weer mooi op 33 hebt). Neem natuurlijk PC100 geheugen als je je geheugen niet op 66 kunt zetten maar alleen op 100!
Dat is wel makkelijk, want als het systeem dan niet boot (en je RAM draait op 66 of 100, je AGP op 66 en je PCI op 33) dan weet je vrijwel zeker dat het aan de CPU ligt omdat chipsets die 100MHz instellingen hebben (o.a. ALi) die 100MHz zeker weten trekken.
Ik geloof dat nieuwere SuperSocket7 borden dit wel ondersteunen zoals de Asus P5B (ofzoiets, in ieder geval heb je een VIA of ALI chipset nodig denk ik).
En als je multiplier niet gelocked is (wat ik zie in de andere posts hier) dan zou ik eerst voor 2 x 100 gaan en daarna voor 2.5 x 100, voor de instellingen van RAM/AGP/PCI geldt dan nog steeds het verhaaltje hierboven
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!