Ik vroeg mij af of hier toevallig nog early adopters zijn die de alder lake nog steeds in gebruik hebben, en kunnen zeggen of ze ooit problemen hebben ervaren door het buigen van de cpu? zit een thermaltake bracket te overwegen. maar liever natuurlijk niet als het niet nodig is.
Een 12600k een jaartje gebruikt en nergens last van gehad. (ik wist niet eens dat het een dingetje was)
Ik heb zelf een 12700k, geen problemen. ongeveer 8 maand nu in gebruik.
Die brackets heb ik wel gezien hier en daar dat je daarmee ook moet oppassen, zeker met het aandraaien er van de schroeven.
Die brackets heb ik wel gezien hier en daar dat je daarmee ook moet oppassen, zeker met het aandraaien er van de schroeven.
Als het goed is is alleen de dure Thermal Grizzly bracket eentje waar je voorzichtig mee moet zijn. Maar fijn om te weten dat er genoeg mensen zonder problemen zijnfreaky35 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:27:
Ik heb zelf een 12700k, geen problemen. ongeveer 8 maand nu in gebruik.
Ik houd er een oogje op en zal regelmatig stress tests doen, als er niks mis gaat dan zie ik geen reden voor een bracket.
Ook geen issues hier met een 12600k, Gigabyte Z690 UD DDR4 en een Scythe Mugen 5 koeler.
12700K Gigabyte UD DDR4 met een Corsair H100i, geen problemen. Alles gewoon zonder extra brackets o.i.d.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Pagina: 1