micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik heb een Leadtek Geforce2MX400 64MB 4xAGP TV-Out.
Geen problemen mee, goed kaartje
C:\>_
Winfast en LeadTek werken volgens mij samen. Niks om je zorgen om te maken, gewoon halen die kaart!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
En maak je geen zorgen.het is een echte PRO.....200/400, heb dezelfde kaart namelijk.
Draait als een zonnetje en heeft hele fijne uitgebreide utilities erbij voor van alles incl. overclock util, temp weergave v chip (realtime)....voltage verandering v chip etc......
Tv-out ( hoewel m,n eerste kaart ) vind ik zelf ook ok.
Denk er wel ff om dat de hardware monitor onder Win2K niet werkt.
De TV-OUT ben ik ook tevreden over hoewel ik de tv-out van de ATI radeon beter vind (duh).
Maar voor divx'jes kijken op mijn 63cm TV werkt ie prima!
Iemand doodmaken met een blije mus.....
micheljansen.org
Verwijderd
Echter de tv-out doet het niet in kleur als je tv geen svhs aansluiting heeft, remember that. Werkt ook niet met een svhs -> scart convertor
Winfast is gewoon de naam van de videokaartenlijn van Leadtek
Daar heb ik bij deze kaart nog geen last van gehad, ik heb de orginele drivers niet eens geinstalleerd.Op woensdag 29 augustus 2001 11:45 schreef dawuss het volgende:
Hoe zit dat met detonator drivers in combinatie met de TV-OUT? heb wel eens gehoord dat na installeren tv-out niet meer werkt of iets dergelijks.
Ik weet niet hoe dat met al die detonator series is maar ik draai nu met 12.41 en daar werkt die tv-out wel mee.
klopt, op mijn Daewoo DTE-25G7 geeft de TV-OUT alleen Z/W beeld met de S-video EN de composiet aansluiting.Op woensdag 29 augustus 2001 12:00 schreef Ex_Inferis1 het volgende: ... Echter de tv-out doet het niet in kleur als je tv geen svhs aansluiting heeft, remember that. Werkt ook niet met een svhs -> scart convertor ...
Is idd wel iets om naar te kijken want volgens de handleiding van mijn tv heb ik wel een s-video scart ingang maar via de welbekende s-video->scart convertor werkt het niet.(geeft alleen Z/W beeld)
alternatieven?
micheljansen.org
het werkt alleen niet met een s-video aansluiting.
Verwijderd
Ik heb het er uitgebreid over gehad met een verkoper in een electronica winkel. Die vertelde me dat het om de ONDERSTEUNING van svhs ging. iaw zit er geen svhs op je tv, alleen maar een scart, dan heb je geen svhs ondersteuning op je tv. Zit er een svhs en een scart op, dan werkt het WEL als je een svhs->scart convertor gebruikt.
Ik heb nu dus een DXR3 kaart gekocht voor DVD en DivX. Kost toch 200 piek xtra. Dus je kunt overwegen om een iets duurdere gf2 te nemen met een tv-out die het wel doet in kleur (zal niet zo goed zijn als dxr3 echter) of gewoon een niet tv-out versie pakken (als die er is) en een dxr3 erbij te kopen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
dusss
maruh mijn tv heeft volgens de officiele Daewoo specs wel een s-video in, via de scart dus.
Maar toch geeft ie alleen Z/W beeld, klote koreanen.
moet je de output op PAL zetten, ipv NTSCOp donderdag 30 augustus 2001 19:10 schreef darthdrinker het volgende:
mijn Leadtek GF2 PRO 64mb heeft een Chrontel CH700x
dusss
maruh mijn tv heeft volgens de officiele Daewoo specs wel een s-video in, via de scart dus.
Maar toch geeft ie alleen Z/W beeld, klote koreanen.
Ik heb inmiddels alles geprobeert maar niks werkt...
Alleen de composiet uit geeft kleur.
BTW mijn DVD speler geeft wel goed beeld via de RGB scart dus er is niks mis met mijn scart ingang....
Verwijderd
geeft je DVD speler wel kleur als je die met SVHS-Scart verbind? Als dit niet het geval is ondersteunt je TV geen gescheiden Y/C signalen via de scartOp vrijdag 31 augustus 2001 04:53 schreef darthdrinker het volgende:
Dan ligt het dus ergens anders aan want dat werkt ook niet.
Ik heb inmiddels alles geprobeert maar niks werkt...
Alleen de composiet uit geeft kleur.
BTW mijn DVD speler geeft wel goed beeld via de RGB scart dus er is niks mis met mijn scart ingang....
Verwijderd
Elke spel wat gebruikt maakt van 3d (hl, quake etc.) loopt vast na een paar minuten (quake3 altijd eerder dan hl).
Ik heb een AsusK7M , met athlon 750 cpu.
Ik heb al van alles geprobeerd, iemand nog een idee wat ut kan zijn?
Verwijderd
je kan beter een G-F 2 GTS hebben met 32Mb dan een MX met 64MbOp woensdag 29 augustus 2001 10:29 schreef dawuss het volgende:
Ik ben van plan deze te kopen, maar na wat zoeken rezen er toch wat vragen.
> Is winfast een modelnaam of een merknaam? want het ding heet namelijk WinFast GeForce2 PRO op de leadtek site.
> Is een Geforce2 GTS pro hetzelfde als een Geforce2 PRO?
just to be sure, houd niet zo van miskopen
waarom?
GTS is VEEL sneller en het geheugen er op is ook veel sneller en zal dus 32Mb ook echt gebruiken bij de MX is het maar de vraag of deze ook echt zijn 64Mb vol gaat krijgen omdat de kaart gewoon langzamer is dus...
Vout werkt natuurlijk goed samen op die kaart
Alleen is die tvtool wel een aanrader, zeker de resize functie.
every man is wise, until he speaks