Waarom zou mijn externe hdd beschadigd zijn?
Ik heb al lange tijd mijn externe hdd gebruikt aan mijn windows7 notebook. Zonder problemen .
Sinds kort lukt dit miet meer.
De naam van dit station wordt niet meer uitgelezen en er komt een melding dat het station beschadigd is en niet leesbaar.
Het station, nu aangeduid als 'lokaal station' is ook niet beschrijfbaar
Het gaat hier om een 'Verbatim' hdd met inwendig een Samsung hdd volgens de Eigenschappen.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik deze windows7 notebook opstart met een booteble cd dan zijn er geen problemen.
Als ik deze externe hdd koppel aan mijn windows11 systeem zijn er geen problemen
Als ik deze externe hdd aansluit op een ouder Vista systeem van een kennis dan er geen problemen.
Het bovengenoemde windows7 systeem gescand op virussen, zonder resultaat.
Ik heb geen complete image van dit windows7 systeem.
Ra ra, wat kan ik nog meer doen?
...
Ik heb al lange tijd mijn externe hdd gebruikt aan mijn windows7 notebook. Zonder problemen .
Sinds kort lukt dit miet meer.
De naam van dit station wordt niet meer uitgelezen en er komt een melding dat het station beschadigd is en niet leesbaar.
Het station, nu aangeduid als 'lokaal station' is ook niet beschrijfbaar
Het gaat hier om een 'Verbatim' hdd met inwendig een Samsung hdd volgens de Eigenschappen.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik deze windows7 notebook opstart met een booteble cd dan zijn er geen problemen.
Als ik deze externe hdd koppel aan mijn windows11 systeem zijn er geen problemen
Als ik deze externe hdd aansluit op een ouder Vista systeem van een kennis dan er geen problemen.
Het bovengenoemde windows7 systeem gescand op virussen, zonder resultaat.
Ik heb geen complete image van dit windows7 systeem.
Ra ra, wat kan ik nog meer doen?
...