"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Een nieuwe detonator?
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Misschien zijn ze een vernieuwde site aan het installeren.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Alweer?Op woensdag 29 augustus 2001 10:24 schreef ErikH het volgende:
Damn, hij doet het echt niet!
Alweer? Gisteren ook al. Toen kwam die home cinema erop te staan.Op woensdag 29 augustus 2001 10:24 schreef ErikH het volgende:
Damn, hij doet het echt niet!
En waar las je dat dan ?Op woensdag 29 augustus 2001 11:48 schreef Sovereign het volgende:
Nieuwe drivers komen begin september las ik gisteren, dus een announcement zal ook niet meer lang op zich laten wachten denk ik zo.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Je kan nog wel op de FTP komen
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
xs4all
Gaat prima en val der ook niet uit ofzo
(@home)
Niet op voorraad.
Dat ding liet gewoon heel mijn kamer trillen, ...maar hij koelde wel als de beste.
Ik heb nou de TargetCopperfan helemaal uit koper en die is een stuk rustiger en koelt nog heel behoorlijk.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ah, dus je hebt dat blok beton ook maar uit je behuizing gehaald omdat geval aan de grond te houden ?Op woensdag 29 augustus 2001 15:06 schreef edward2 het volgende:
Nee, ik werd die een beetje zat, het huis verzakte, pc ging aan de wandel als een centrifugerende wasmachine ect..
Dat ding liet gewoon heel mijn kamer trillen, ...maar hij koelde wel als de beste.
Maar je hebt nu ook al een Gladiac 920
en 20.80 drivers daar droom je nog over....
vandaar dat NV down is allemaal van die klierige 20.80 nerds
Als je'm hebt dan mail je'm maar naar me toe, wel de win2k versie s.v.psv.
Verwijderd
Heb zelf nu twee Maxtors DiamondMAX60+ in striping, maar die zijn wel luidruchtig. Een beetje EmielOp woensdag 29 augustus 2001 15:26 schreef Bomberman het volgende:
Als we dan toch off-topic bezig zijn.. is die Quantum HDD een beetje stil? Ik heb nu een IBM 36.7GB 10K SCSI schijf maar die is behoorlijk luidruchtig. Niet zo erg dat er niet mee te leven is ofzo maar stil is anders.
Eindhovenier?Op woensdag 29 augustus 2001 15:27 schreef Slashhead het volgende:
s.v.psv.
Sinds ik Win2K draai maakt hij meer geluid, het is echt zo.
en lijkt ook sneller.
Nee, ik heb de 2e generatie van Elsa, dus met ingebouwde TV-out, ik heb nog wel gedacht om em zwart te verven, zou die dan veel sneller worden?
Niet op voorraad.
Verwijderd
http://www.chickshardware.com/pr/2001/elsa21082001/1.html
250/560 !!!! zonder koeling Dat is wel die zwarte rakker...
Niet op voorraad.
Verwijderd
Die zwarte moet er al zijn, er was al iemand hier in het forum die em had, kwam geloof ik ook van Breet.Op woensdag 29 augustus 2001 16:36 schreef Slashhead het volgende:
Ik weet niet welke eerder is, die Radeon 8497 of die Elsa GF3 mod 4. Probeer maar eens, dan neem ik ook even contact op met Breet, want daar komt de mijne ook vandaan...
Anyway mailtje heb ik al naar hem toegestuurd.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Het is ook zo verwarrend allemaal die verschillende plugjes
Haha, ja, zo kan het ook, maar kijk uit, straks kan je net zo lang wachten alsop je voodoo3 bij NorrodOp woensdag 29 augustus 2001 16:56 schreef Slashhead het volgende:
Mischien moet ik m'n fan even op de 220V aansluiten en dan mijn kaart terug sturen![]()
Het is ook zo verwarrend allemaal die verschillende plugjes
Niet op voorraad.
Verwijderd
DamnOp woensdag 29 augustus 2001 16:59 schreef edward2 het volgende:
Haha, ja, zo kan het ook, maar kijk uit, straks kan je net zo lang wachten alsop je voodoo3 bij Norrod
Maar waar blijven die GF3MX kaarten nou
Er staat nu iets nieuws erover op m3dzone, maar ik heb ff niks om pdf files te lezen het gaat o.a. over de GF3 Titan500 klinkt leuk, 500 mhz geheugen standaard?Op woensdag 29 augustus 2001 17:05 schreef Slashhead het volgende:
[..]
Maar waar blijven die GF3MX kaarten nouVolgens M3Dzone zouden ze afgelopen vrijdag gereleased worden, volgens èèn van zijn betrouwbare bronnen. Mischien is dat wel de reden van de DIP in de NV site vandaag en de afgelopen dagen. Als Elsa nu al 250/560 haalt dan kan het volgens mij niet lang duren voordat de GF3 ultra eraan komt.
Niet op voorraad.
Verwijderd
minumum 4mb videokaart,vriendelijke vriend.Op woensdag 29 augustus 2001 17:05 schreef Slashhead het volgende:
[..]
Damnda's waar ook. Nou ja, ik heb nog een 512k VGA PCI kaart liggen. Ben benieuwd hoeveel punten ik dan scoor met 3DMark2001
Verwijderd
Op woensdag 29 augustus 2001 18:38 schreef pentium het volgende:
[..]
minumum 4mb videokaart,vriendelijke vriend.
Verwijderd
de computer-hobby is duur .....ZUCHTOp woensdag 29 augustus 2001 19:18 schreef Slashhead het volgende:
[..]
Dat gaat me dus weer geld kosten
Verwijderd
Zeg dat wel... Wat zou een 4MB kaart wel niet kosten tegenwoordig.Op woensdag 29 augustus 2001 19:24 schreef pentium het volgende:
[..]
de computer-hobby is duur .....ZUCHT
Doe ff normaal joh.. Als je goed spul wil hebben okee, maar 2mb is echt meer dan genoeg hoor! 4mb is overkillOp woensdag 29 augustus 2001 20:00 schreef Slashhead het volgende:
[..]
Zeg dat wel... Wat zou een 4MB kaart wel niet kosten tegenwoordig.
Nou bij spellen als Motoracer die gebruik maken van 3D-decceleration is 4MB toch wel handigOp woensdag 29 augustus 2001 20:04 schreef InterCC het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh.. Als je goed spul wil hebben okee, maar 2mb is echt meer dan genoeg hoor! 4mb is overkill
Verwijderd
yeah , i know..Op woensdag 29 augustus 2001 20:04 schreef InterCC het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh.. Als je goed spul wil hebben okee, maar 2mb is echt meer dan genoeg hoor! 4mb is overkill
Maar ik wil 3DMark2001 eens even flink uitmelken en dat zijn mij die extra flappen wel waard.
Verklaar me maar voor gek, maar geld moet nu eenmaal rollen....