Ik zoek een? Beste gaming computer voor mijn budget.
Ik heb nog geen onderdelen
Ik ben van plan om men onderdelen bij megekko te bestellen, tenzij er andere betere websites zijn.
Wat is je budget? 2360€
[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Geen
Eisen: Ik zou graag willen dat men computer niet luid is , dat ik elk spel op hoge fps kan spelen aan een resolutie van 2k minstens.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Vooral gamen, meeste van de tijd speel ik shooter games zoals cod en overwatch , maar zou ook hogwarts legacy op 4k willen kunnen spelen.
Overklokken: neen
Dit is de samenstelling die ik in gedachten had moet ik hier iets aan veranderen?
-Corsair DDR4 vengeance rgb pro 2x16GB 3600 geheugenmodule.
-MSI radeon RX 6950 XT gaming x trio 16 G
-Cooler master MWE gold 850 full modular V2
-kingston KC3000 2tb
-amd ryzen 7 5800X3D
-Gigabyte B550 aorus elite v2
-Be quiet pure base 500DX black midi tower
-NZXT kraken X53
Ik heb nog geen onderdelen
Ik ben van plan om men onderdelen bij megekko te bestellen, tenzij er andere betere websites zijn.
Wat is je budget? 2360€
[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Geen
Eisen: Ik zou graag willen dat men computer niet luid is , dat ik elk spel op hoge fps kan spelen aan een resolutie van 2k minstens.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Vooral gamen, meeste van de tijd speel ik shooter games zoals cod en overwatch , maar zou ook hogwarts legacy op 4k willen kunnen spelen.
Overklokken: neen
Dit is de samenstelling die ik in gedachten had moet ik hier iets aan veranderen?
-Corsair DDR4 vengeance rgb pro 2x16GB 3600 geheugenmodule.
-MSI radeon RX 6950 XT gaming x trio 16 G
-Cooler master MWE gold 850 full modular V2
-kingston KC3000 2tb
-amd ryzen 7 5800X3D
-Gigabyte B550 aorus elite v2
-Be quiet pure base 500DX black midi tower
-NZXT kraken X53
[ Voor 17% gewijzigd door Spidyboy op 10-11-2022 13:53 ]