Ik weet het, ik had er al een keertje eerder een draadje over geopent, en toen kwam ik er achter dat mijn HK-ban definitief was. (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/200039/1?limit=25). Twas jammer dat er in die draad errug oftopic gegaan werd, want echt een antwoord op mijn vraag heb ik nooit gehad.
Die vraag was waarom de ban bij mij direct permanent was. Ik heb er nog vaak over na gedacht, en daaruit kwamen mijn volgende ideeen naar voren.
1. de ban is definitief om anderen af te schrikken
2. de ban wordt gegeven aan personen voor wie dit forum eigenlijk niet bedoeld is, en probeert de crew met deze bans de personen van got af te krijgen (dit werkte in mijn geval dus niet
)
Ik hoop dit keer een goed antwoord te krijgen, en niet dat er weer personen errug oftopic gaan in deze draad, net als bij de andere waarin op een gegeven moment mensen in gefeliciteerd werden met hun verjaardag.
Het is toch Gathering of Tweakers, en toch niet Gathering Off Topic?!?! Dus doe dat ajb niet in dit draadje.
Blaxlash
Die vraag was waarom de ban bij mij direct permanent was. Ik heb er nog vaak over na gedacht, en daaruit kwamen mijn volgende ideeen naar voren.
1. de ban is definitief om anderen af te schrikken
2. de ban wordt gegeven aan personen voor wie dit forum eigenlijk niet bedoeld is, en probeert de crew met deze bans de personen van got af te krijgen (dit werkte in mijn geval dus niet
Ik hoop dit keer een goed antwoord te krijgen, en niet dat er weer personen errug oftopic gaan in deze draad, net als bij de andere waarin op een gegeven moment mensen in gefeliciteerd werden met hun verjaardag.
Blaxlash