Toon posts:

[onbegonnenwerk] HK-Ban noch immer da?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, ik had er al een keertje eerder een draadje over geopent, en toen kwam ik er achter dat mijn HK-ban definitief was. (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/200039/1?limit=25). Twas jammer dat er in die draad errug oftopic gegaan werd, want echt een antwoord op mijn vraag heb ik nooit gehad.

Die vraag was waarom de ban bij mij direct permanent was. Ik heb er nog vaak over na gedacht, en daaruit kwamen mijn volgende ideeen naar voren.

1. de ban is definitief om anderen af te schrikken
2. de ban wordt gegeven aan personen voor wie dit forum eigenlijk niet bedoeld is, en probeert de crew met deze bans de personen van got af te krijgen (dit werkte in mijn geval dus niet :P )

Ik hoop dit keer een goed antwoord te krijgen, en niet dat er weer personen errug oftopic gaan in deze draad, net als bij de andere waarin op een gegeven moment mensen in gefeliciteerd werden met hun verjaardag. |:( Het is toch Gathering of Tweakers, en toch niet Gathering Off Topic?!?! Dus doe dat ajb niet in dit draadje.

Blaxlash

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Zoals in die draad al aangegeven was die ban permanent. Dat was door meerderen al aangegeven. Jouw reactie hierop:
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:04 schreef BlaxLash het volgende:
HAHAH! Sorry, ik lach mezelf uit.

Errug jammer allemaal. Naja, tis nie anders. het maakt me leven er niet minder op hoor, blijf gewoon verder gotten...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 10:25 schreef Traag het volgende:
Zoals in die draad al aangegeven was die ban permanent. Dat was door meerderen al aangegeven. Jouw reactie hierop:
[..]
het was ook niet de vraag of ik een definitive ban had, want dat wist ik al...
Op woensdag 29 augustus 2001 10:18 schreef BlaxLash het volgende:
Die vraag was waarom de ban bij mij direct permanent was. Ik heb er nog vaak over na gedacht, en daaruit kwamen mijn volgende ideeen naar voren.

Verwijderd

Ik ben er ook nog steeds :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik huil mijzelf ook nog elke dag in slaap door mijn onvergevelijke misdaad ;)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
4 op een rij met een HK-ban :P

* Gardocki is er ook nog steeds. :)

They made me do it.

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 14:53 schreef Smoothy_ het volgende:
4 op een rij met een HK-ban :P

/me is er ook nog steeds. :)
4,5 nu :)

• Gardocki
  • Niet online
Op woensdag 29 augustus 2001 15:03 schreef MREn het volgende:

[..]

4,5 nu :)
:? Ben jij half-geband :?

They made me do it.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tsss... mensjes die zich niet aan digi regeltjes houden :) hoe zijn jullie in het echt eigenlijk?? :P

• Gardocki
  • Niet online
Op woensdag 29 augustus 2001 15:14 schreef Blue-eagle het volgende:
Tsss... mensjes die zich niet aan digi regeltjes houden :) hoe zijn jullie in het echt eigenlijk?? :P
Dat wil je niet weten... :P

They made me do it.

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 15:08 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

:? Ben jij half-geband :?
2* temp is inwisselbaar voor 1 hele, of moet ik nog ff doorsparen?
Pagina: 1