[PW] USB dongle voor mobiel internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 06:20
Ik heb al gezocht of deze vraag/verzoek al een keer gesteld was, maar kon zo snel niets vinden.

In de pricewatch mis ik een overzichtelijke mogelijkheid om te filteren/zoeken op dongels om mobiel internet aan een pc/laptop toe te voegen. Als ik op usb filter bij categorie: Modems en routers filter op modemtype (mobiel) filter op {extern USB] oid dan blijven in de meeste gevallen erg veel routers in de lijst staan.

Kwa categorie is dit wel weer een uitdagend randapparaat, is het een modem [componenten randapparatuur/netwerk/modems en routers] is het randapparatuur [componenten randapparatuur/randapparatuur/overige randappartuur] een netwerkadapter [componenten randapparatuur/netwerk/netwerkadapters] enz. het is het eigenlijk allemaal ;-)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@ajdales Ik heb een filter aangemaakt, die alles laat zien zonder ethernet-poorten, met sim, en met een usb-poort. Je kan 'm vinden onder Internet -> Mobiel internet dongle -> Ja: categorie: Modems en routers. Aangezien dit op bestaande data leunt, kan het zijn dat je alsnog iets mist of dat er iets onterecht tussen staat. Ik had er bijvoorbeeld nog eentje gevonden die niks had aangegeven bij de USB-poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 06:20
top, geweldig. Ik ga het snel bekijken