Mijn vraag
Hoe kan ik de toegang tot mijn Seagate central herstellen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Seagate-43DFB7 NAS 2TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Seagate Central meerdere malen terug gezet naar de factory default.
Ik kan echter nergens de default login vinden, ik heb alles geprobeerd: Leeg laten, admin-admin, ADMIN-Admin, Mijn eigen log-in. Ik zit nu in een loop
Reproductie:
- De NAS is zichtbaar in mijn netwerk:
/f/image/TNXCKcSqwT3gU4bPjfTZahb0.png?f=fotoalbum_large)
Als het icoon van de Seagate dubbelklik krijg ik:
:fill(white):strip_exif()/f/image/4UdUIup9DUOpg8lQJg8bJBE7.png?f=user_large)
Ik moet inloggen maar wat ik ook doe of invul, er gebeurt niets. Als ik dan vervolgens op wachtwoord resetten klik zie ik:
:fill(white):strip_exif()/f/image/hmxwM9FpXpgqIiY3TsRJCLVL.png?f=user_large)
Als ik in de verkenner (deze pc) een netwerkverbinding wil toevoegen word de seagate wel gezien maar als ik hem wil toevoegen als station krijg ik:
:fill(white):strip_exif()/f/image/LWrtKbyr9dWQ8Lqk1adq3Dbj.png?f=user_large)
Deze NAS heeft een statisch IP gekregen en als ik dit IP adres in een browser intyp krijg ik ook keurig het inlogscherm zoals hierboven.
Wie kan mij helpen of wat doe ik fout (ik heb dit probleem namelijk niet bij mijn 2e NAS van WD. Ik heb er een beetje verstand van maar ben geen IT'er. Alvast bedankt
Hoe kan ik de toegang tot mijn Seagate central herstellen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Seagate-43DFB7 NAS 2TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Seagate Central meerdere malen terug gezet naar de factory default.
Ik kan echter nergens de default login vinden, ik heb alles geprobeerd: Leeg laten, admin-admin, ADMIN-Admin, Mijn eigen log-in. Ik zit nu in een loop
Reproductie:
- De NAS is zichtbaar in mijn netwerk:
/f/image/TNXCKcSqwT3gU4bPjfTZahb0.png?f=fotoalbum_large)
Als het icoon van de Seagate dubbelklik krijg ik:
:fill(white):strip_exif()/f/image/4UdUIup9DUOpg8lQJg8bJBE7.png?f=user_large)
Ik moet inloggen maar wat ik ook doe of invul, er gebeurt niets. Als ik dan vervolgens op wachtwoord resetten klik zie ik:
:fill(white):strip_exif()/f/image/hmxwM9FpXpgqIiY3TsRJCLVL.png?f=user_large)
Als ik in de verkenner (deze pc) een netwerkverbinding wil toevoegen word de seagate wel gezien maar als ik hem wil toevoegen als station krijg ik:
:fill(white):strip_exif()/f/image/LWrtKbyr9dWQ8Lqk1adq3Dbj.png?f=user_large)
Deze NAS heeft een statisch IP gekregen en als ik dit IP adres in een browser intyp krijg ik ook keurig het inlogscherm zoals hierboven.
Wie kan mij helpen of wat doe ik fout (ik heb dit probleem namelijk niet bij mijn 2e NAS van WD. Ik heb er een beetje verstand van maar ben geen IT'er. Alvast bedankt