XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Waarom probeer je dan geen Tactical Ops, het is bijna zoals Strike Force, alleen spelen meer mensen het.
Ik vind ze beide niet goed genoeg om te spelen, omdat ik er zelf niet goed genoeg in ben
Ik vind ze beide niet goed genoeg om te spelen, omdat ik er zelf niet goed genoeg in ben
tactical ops? waar te downen?Op woensdag 29 augustus 2001 12:15 schreef Vulcano het volgende:
Waarom probeer je dan geen Tactical Ops, het is bijna zoals Strike Force, alleen spelen meer mensen het.
is dit ook gewoon een MOD voor UT?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ja, ik speel hem zelf ook vaak.Op woensdag 29 augustus 2001 12:31 schreef Vulcano het volgende:
Ja, het is ook een UT Mod.
Site: http://www.tactical-ops.net/
Verwijderd
Ik moet denk ik eerst iemand vinden die serieus les ken geven, op public gaat het allemaal zo lastig, hehe
ik ookOp woensdag 29 augustus 2001 13:03 schreef Vulcano het volgende:
Ik moet denk ik eerst iemand vinden die serieus les ken geven, op public gaat het allemaal zo lastig, hehe
Verwijderd
Ik speel in *nMe*
TO is vet, je moet het ff downen, is psiez wat vulcano zegt, is het zelfde, maar meer lui spelen het.
Het is nie moeilijk
je drukt op V, krijg je action window, beetje controls instellen, fragge maar
TO is vet, je moet het ff downen, is psiez wat vulcano zegt, is het zelfde, maar meer lui spelen het.
Het is nie moeilijk
je drukt op V, krijg je action window, beetje controls instellen, fragge maar
TO is beter als SF, Sf is
lelijke models, nog lelijker als TO... TO modellen zijn ook lelijk maar de gameplay is 99 x beter, en CS gameplay is 200 x beter....
dat is mijn mening, in CS voel je de sfeer meteen aan.
dat is mijn mening, in CS voel je de sfeer meteen aan.
Verwijderd
SF en TO beide niet zo goed, met Cs is de 'feel' veel beter, UT gaat te houterig ofzo. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand SF beter vind als TO.
Pagina: 1