Sortering op kwaliteit is soms stuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Bij nieuws: Amsterdamse rechtbank staat Nederlandse miljardenclaims tegen TikTok toe zie ik de reacties op tijd in plaats van kwaliteit gesorteerd staan. Bij andere artikelen gaat het wel goed. Handmatig de sortering heen-en-weer aanpassen helpt niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Waar maak je dat precies uit op? Ik zie daar wel reacties op hetzelfde level waarbij een latere reactie hoger staat vanwege een hogere waardering.

Iblies in 'Amsterdamse rechtbank staat Nederlandse miljardenclaims tegen TikTok toe' staat bijvoorbeeld boven TgR_KILLER in 'Amsterdamse rechtbank staat Nederlandse miljardenclaims tegen TikTok toe'

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ik heb appel00 in 'Amsterdamse rechtbank staat Nederlandse miljardenclaims tegen TikTok toe' bovenaan staan, welke alleen een +2-reactie op het derde niveau heeft (twee keer +1 en een 0 op het tweede niveau), terwijl rasfire in 'Amsterdamse rechtbank staat Nederlandse miljardenclaims tegen TikTok toe' daaronder twee +2-reacties op het tweede niveau heeft (en een +1) en geen -1's om hem weer omlaag te trekken.

Tegelijkertijd zie ik inderdaad dat een deel van de sortering wel op kwaliteit is.

[ Voor 8% gewijzigd door Dirk op 10-11-2022 09:19 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

hmmm, daar lijkt inderdaad een bugje ingeslopen te zijn. Ik duik er even verder in :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat ik de culprit gevonden heb en gefixed heb. Het ziet er m.i. nu ook logischer uit, maar mocht je nog iets vreemds tegenkomen mbt sortering please let me know :)

Intentionally left blank