100 keer gaat het goed, en nu even niet.
Iets besteld via Ome Ali, bij meerdere winkels.
Na verloop van tijd melding dat alles onderweg is, top!
Duurt even, dat zijn we ondertussen gewend...
Daar na nog een melding, pakketjes zijn samengevoegd.
Eenmaal voorbij de douane, is het vrij snel in mijn woonplaats.
En daar gaat het prompt fout...
Er komt op de T&T pagina van PostNL te staan dat mijn pakket retour gaat, adres zou niet kloppen.
Ik check-check-dubble-check m'n adres, en dat klopt toch echt. Kan ook haast niet anders, daags ervoor nog een pakje ontvangen.
Maar nee, pakketje gaat toch echt retour naar een (het) postbus in Schiedam....?!?
Navraag bij PostNL leert, dat tijdens het scannen er 'bbb' voor mijn adres staat...wat ik vreemd vind, want op de T&T pagina staat toch echt het juiste adres.
Wat moet ik hier nou mee?
Zowel bij PostNL (waar het naar mijn idee fout is gegaan..) als bij Ali is het een geval kastje-muur...
Ik ben me terdege bewust van de risico's die het eigenlijk wel brengt dit soort bestellingen, maar misschien heeft iemand nog een gouden tip.
Iets besteld via Ome Ali, bij meerdere winkels.
Na verloop van tijd melding dat alles onderweg is, top!
Duurt even, dat zijn we ondertussen gewend...
Daar na nog een melding, pakketjes zijn samengevoegd.
Eenmaal voorbij de douane, is het vrij snel in mijn woonplaats.
En daar gaat het prompt fout...
Er komt op de T&T pagina van PostNL te staan dat mijn pakket retour gaat, adres zou niet kloppen.
Ik check-check-dubble-check m'n adres, en dat klopt toch echt. Kan ook haast niet anders, daags ervoor nog een pakje ontvangen.
Maar nee, pakketje gaat toch echt retour naar een (het) postbus in Schiedam....?!?
Navraag bij PostNL leert, dat tijdens het scannen er 'bbb' voor mijn adres staat...wat ik vreemd vind, want op de T&T pagina staat toch echt het juiste adres.
Wat moet ik hier nou mee?
Zowel bij PostNL (waar het naar mijn idee fout is gegaan..) als bij Ali is het een geval kastje-muur...
Ik ben me terdege bewust van de risico's die het eigenlijk wel brengt dit soort bestellingen, maar misschien heeft iemand nog een gouden tip.
8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland