Spring naar onderkant van forumdraadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:26
Geen idee of ik hier op de goede plek post en of dit al eerder is gevraagd, of dat deze functie er al is en ik deze misschien over het hoofd heb gezien.

Als ik een forumdraadje open, dan ga ik naar de laatste pagina. Vervolgens scroll ik helemaal naar beneden met de schuifbalk. Met name van dat laatste vraag ik mij af of dat makkelijker kan?
Zou het niet handig zijn als er een knop zou zijn: Ga naar onderaan de pagina / draadje?
Of is er misschien ene browser functie sneltoets waarmee je snel naar beneden gaat op de pagina?
Ik gebruik Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

De "End" toets op je toetsenbord gebruiken? Dan zit je meteen onderaan.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
Ik heb geen end toets. Mac. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:05

kraats

Ik rol

Als je in een overzichtspagina op het forum op het icoontje voor de topic naam klikt ga je naar de oudste ongelezen reactie. Klikken op tijdstip van laatste reactie gaat ook naar de laatste reactie

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ahbart
kraats schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:25:
Als je in een overzichtspagina op het forum op het icoontje voor de topic naam klikt ga je naar de oudste ongelezen reactie. Klikken op tijdstip van laatste reactie gaat ook naar de laatste reactie
Oh, dat wist ik niet. Handig. Dat zijn dus die ballonnetjes, voor de duidelijkheid. Top. Dank. Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
ahbart schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:25:
Ik heb geen end toets. Mac. helaas.
Cmd + pijltje-omlaag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Op Android is er een pijltje dat naar de onderkant van de pagina gaat. Helaas doen ze dat alleen voor telefoons en nog steeds niet voor tablets, en ook is het niet per type layout aan te zetten. Gebruik je een desktop layout op een tablet met hoge resolutie omdat dat handig is, mis je helaas dat pijltje.
Snap niet waarom dat nog steeds niet gefixt is

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1