Siliconen eartips voor koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sumac
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 15:11
Ik heb een Sony in-ear koptelefoon (WF-1000XM3 Wireless Noise Cancelling Headphones). Deze gebruiken de standaard siliconen eartips / oordopjes. Bij de aankoop krijg je een setje oordopjes mee, verschillende maten, verschillende types.

Drie types oordopjes
Er zijn grofweg drie types: met schuim, puur siliconen, en siliconen oor met harder plastic binnenkant. Dat laatste type is lastig vast en los te maken, wat het voordeel heeft dat ze zelden ongewenst losraken. Je herkent ze doordat ze vaak in twee kleuren geleverd worden. Het tweede type is geheel gemaakt van zacht siliconen, is makkelijk te bevestigen, maar raakt ook makkelijker los / kwijt.

Ik gebruik beide type siliconen. Voor het ene oor die met plastic binnenwerk, voor het andere oor puur siliconen. Het harde plastic irriteert in het ene oor, en blijft beter zitten in het andere oor. De plastic variant is eenvoudig te vinden en overal te koop. Daar heb ik voldoende van op voorraad. Zie de foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlCtWkU7sVe9iz59BfkevfiOAxg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/63WQwHOJszudOMal2SjWlRPW.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn vraag
De puur siliconen oordopjes kan ik online niet vinden. Als ik op "silicone eartips replacement" zoek dan vind ik vanalles, vooral veel met plastic binnenwerk. Ik kan niet goed zien welke puur siliconen zijn. En dan wil ik bij voorkeur een setje 10 stuks Medium, niet 4 van alle maten. Kleur is niet van belang.

Weten jullie waar ik deze eartips kan kopen?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)