Hallo Allemaal,
We zijn op zoek naar wat feedback op een offerte die we hebben gekregen. Volgens deze aanbieder is voor ons de enige (optimale) mogelijkheid om 6 micro inverters te gebruiken (op 6 panelen). Maar ik heb op verschillende topics/sites wat gemixte meningen gevonden over meerdere micro inverters dus vroeg me af wat jullie op dit forum hiervan vinden. Lijkt dit de meest geschikte setup voor ons dakje? en wat zijn nog goeie vragen/opmerkingen om te stellen? We hebben 14 dagen bedenktijd op deze offerte (voor deze prijs) en heel veel leveranciers in de buurt geven vanwege drukte geen offertes ed meer uit./f/image/FZcjlflsGa99uN2mW6pPFlJU.png?f=fotoalbum_large)
Genoeg voor 6 zonnepanelen (met nog wat ruimte voor, in de toekomst, een waterpomp)
6x JA Solar 405 WP Silver Frame
6x Enphase IQ 7+ Microinverter
1x Q-Relay (1 fase)
1x Enphase Envoy-S Standaard
1 Volledige montage en installatie
6x Solarstell Connect Oost-West
We zijn op zoek naar wat feedback op een offerte die we hebben gekregen. Volgens deze aanbieder is voor ons de enige (optimale) mogelijkheid om 6 micro inverters te gebruiken (op 6 panelen). Maar ik heb op verschillende topics/sites wat gemixte meningen gevonden over meerdere micro inverters dus vroeg me af wat jullie op dit forum hiervan vinden. Lijkt dit de meest geschikte setup voor ons dakje? en wat zijn nog goeie vragen/opmerkingen om te stellen? We hebben 14 dagen bedenktijd op deze offerte (voor deze prijs) en heel veel leveranciers in de buurt geven vanwege drukte geen offertes ed meer uit.
Foto's
/f/image/FZcjlflsGa99uN2mW6pPFlJU.png?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
7m bij 1,80mGenoeg voor 6 zonnepanelen (met nog wat ruimte voor, in de toekomst, een waterpomp)
Schaduw
Geen schaduw, plat dak.Jaarverbruik
1982 kWhHuidige elektriciteitsaansluiting
Geen idee..Budget en doel
Geen budget, we willen graag zo duurzaam mogelijk worden.Wie gaat het project uitvoeren
We laten alles uitvoerenBijhouden van data
Geen voorkeur.Reeds verkregen offertes
We hebben een offerte van:6x JA Solar 405 WP Silver Frame
6x Enphase IQ 7+ Microinverter
1x Q-Relay (1 fase)
1x Enphase Envoy-S Standaard
1 Volledige montage en installatie
6x Solarstell Connect Oost-West