Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3V3RZ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Mijn vraag
Van de een op de andere dag hoor ik geen geluid meer bij het kijken via mijn televisie. Deze heb ik via HMDI ARC aangesloten en werkte voorheen prima (waarbij het geluid overigens wel vaker haperde). De televisie herkent de receiver nog wel en als ik het volume aanpas met de afstandbediening zie ik dat op de receiver gebeuren. Er ís dus wel een connectie, maar ik hoor geen enkel geluid, Weten jullie waardoor dit probleem kan zijn ontstaan?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Marantz NR1602, LG Oled televisie, Playstation 4, platenspeler
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de platenspeler krijg ik nog wel geluid, dat is ook het enige apparaat dat niet via de HMDI ARC terug de receiver in komt. Maar hierdoor weet ik dat het dus niet aan de boxen oid ligt.
Ik heb mijn laptop aangesloten met een andere HDMI kabel aan de HMDI IN, waarbij ik tevens geen geluid ontvang. Ook niet als ik deze op een AUX aansluiting aansluit; ik zie dan wel dat er geluid zou moeten zijn maar die hoor ik dus niet.
...

Beste antwoord (via R3V3RZ op 11-11-2022 09:51)

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-08 15:32
Goedendag,

Heb je al eens alle hdmi kabels los gekoppeld van de Marantz en de netstekker uit de Marantz gehaald en even 5 min gewacht en toen weer geprobeerd?
Sluit dan alleen een hdmi kabel aan op de Marantz van bv de laptop.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-08 15:32
Goedendag,

Heb je al eens alle hdmi kabels los gekoppeld van de Marantz en de netstekker uit de Marantz gehaald en even 5 min gewacht en toen weer geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3V3RZ
JBnl schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:49:
Goedendag,

Ik heb de stekkers uit de Marantz gehaald, ik zal morgen eens kijken of dat iets doet. Bedankt voor je feedback in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3V3RZ
JBnl schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:49:
Goedendag,

Ik had het oprecht niet verwacht, maar het werkt weer! Superbedankt voor je reactie :)