Vage reclame AH/fujitsu-siemens

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Zag net een Abri hangen met reclame voor de Albert H. computers. Ze verkopen een P4 1.7gig van Siemens/Fujitsu (of hoe je het ook schrijft) en noemen dat ding een T-Bird :? ......
Wel erg verwarrend om een P4, T-Bird te gaan noemen lijkt mij.......(of heb ik verkeerd gelezen, ik reed er snel langs)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:42

Yucko

One clown to rule them all !

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Er waren al Fuj/Siemens modellen met als modelnaam Thunderbird voordat AMD deze naam voor hun procrssor's ging gebruiken.
Hierin zat gewoon een Pentium 2 :?

DOC.

DOC.

Verwijderd

Ik vind het vaag dat je aan de kassabon moet aflezen dat het een AH-reclame behelst.
Waarom hebben ze de reclamekosten niet gedeeld en dan groot het AH logo erbiij gezet ?

offtopic:
T-bird ?
Dat is toch die bende uit Grease ?

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07 10:56

mvt

ja ik ja

Ik zag hem vandaag ook al hangen, maarre, ik kan niet wachten tot de actie is afgelopen, komt hij bij ons weer terug. (AH distributiecentrum, retourencentrum) >:)

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Kijk hier even voor wat Online-Albert-Heyn computerspecs. :? :Z

Albert Heyn Multimedia

-

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

fusjoetushsh-siemens? Wablief? Nooijt von geheurd! :7

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.