Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djthundersound
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-12-2022
Mijn vraag
... De afgelopen tijd heeft mijn Xbox One S all digital edition moeite met het opstarten van zware games (bijv. Forza Horizon 5). Zodra ik de game probeer op te starten gaat de audio jitteren en gaat de console laggen inclusief de Xbox-Interface (menu etc.). Weet er iemand een oplossing hiervoor?

Relevante software en hardware die ik gebruik
... Xbox One S all digital edition met Logitech G920 Racing Wheel en 2 Xbox Controllers

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Console Volledig Resetten
Games die het probleem hebben opnieuw installeren
Cache van Xbox Legen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 00:41

Wom

Is er iets veranderd aan de positie van je Xbox? Heeft deze nog genoeg koeling, hoor je de fan opspinnen (meer dan anders).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Zijn er op dat moment wellicht updates aan het installeren naar de interne opslag? Dan heb ik hier op de Series X namelijk ook weleens last van wanneer ik dan games vanaf de interne opslag probeer te spelen.

En wordt FH5 vanuit Quick Resume opgestart, of wordt de game na iedere speelsessie volledig afgesloten? Dat laatste is bij FH5 sowieso aan te raden om problemen te voorkomen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djthundersound
Wom schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:00:
Is er iets veranderd aan de positie van je Xbox? Heeft deze nog genoeg koeling, hoor je de fan opspinnen (meer dan anders).
Ik heb niets veranderd aan de positie, het was gewoon ineens. Ik had het de dag voor het begon nog gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djthundersound
Maikel64 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:59:
Zijn er op dat moment wellicht updates aan het installeren naar de interne opslag? Dan heb ik hier op de Series X namelijk ook weleens last van wanneer ik dan games vanaf de interne opslag probeer te spelen.

En wordt FH5 vanuit Quick Resume opgestart, of wordt de game na iedere speelsessie volledig afgesloten? Dat laatste is bij FH5 sowieso aan te raden om problemen te voorkomen.
Er waren op het moment geen updates bezig of iets anders wat de interne opslag gebruikte