Toon posts:

Lite-on niet meer dan 650 MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Liteon 12x10x32 brander, burnproof. Ik heb hier wel eens ieerder gelezen dat door de waardeloze firmware support hij niet meer dan 650 MB kan branden, en zo zijn mijn ervaringen ook. Nu zou ik willen vragen of jullie me misschien hier iets op gevonden hebben... Ik ken iemand met een 16x10x32, en die kan dat wel. Zo'n klein verschil tussen de branders (die nagenoeg tegelijk uitkwamen!) maar dan wel meer 650 kunnen branden? Zou ik misschien die firmware op mijn drive kunnen zetten, maar hem dan wel gewoon gebruiken als 12x (dus niet naief genoeg zijn om op 16x te gaan branden ofzo)? Of is er gewoon wel een oplossing voor die ik over het hoofd zie (als ik de nieuwste firmware van hun site haal zegt de flash prog dat die dezelfde als die ik nu heb).

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Mijn brander (zelfde) kon niet overburnen met Nero 5.0.x.x, maar na het updaten naar Nero 5.5.x.x gaat het prima. Ik heb geen ervaring met overburnen met andere burnprogramma's, maar daar zal een hogere versie ook wel de oplossing zijn, lijkt me.

De Lite-on 12x10x32 ondersteunt in ieder geval overburnen, zeker met een recente firmware.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

hij zou het toch moeten kunnen. (zelfs mijn sony crx100e van 4x2x24 kan dat). Ik zou hem niet flashen met firmware voor een andere brander hoor.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik heb pas nog 8 van die dingen verkocht en getest en ik heb zelf de 12x10x40 versie, werken allemaal met 80 min cd's en overburn. Met de bijgeleverde Nero versie....

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Euh...ik heb een LiteOn 12x10x32 en ik heb net nog 3 90min schijfjes volgefikt, heeft ie helemaal geen moeite mee....lijkt me dus dikke BS....

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 29 augustus 2001 12:11 schreef dawuss het volgende:
hij zou het toch moeten kunnen. (zelfs mijn sony crx100e van 4x2x24 kan dat). Ik zou hem niet flashen met firmware voor een andere brander hoor.
Heb ik ook gedaan.

Voordeel:
Kan nu 80min CD's fikken

Nadelen:
1. Computer ziet de brander (HP8100) als een Sony CRX100E
2. LED's werken anders ( 2e LED wordt geloof ik niet meer gebruikt. )

C:\>_

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Nou ik denk toch dat je maar ff de firmware moet upgraden, waarschijnlijk zie jij die eerste warning verkeerd, daar moet je doorheen drukken en dan krijg je een schermpje met ide drives, dan staat als het goed is al je liteon 12-10-32 geselecteerd, en dan gaat ie flashen in een paar seconden gebeurt >:). Dan moet ie het cker doen ;)

check dit : http://www.tweakers.net/meuktracker/823

hier staat de nieuwste firmware voor de liteon 121032B
succes !

JayGTeam (213177)

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Ik heb dit dus ook gehad..ik heb alleen de 40x versie, bij mij was het upgraden van Nero (degene die je er bij kreeg) naar de nieuwste versie en hij pakte de 700 mb cd's wel

Under Construction

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op woensdag 29 augustus 2001 12:11 schreef dawuss het volgende:
kan die dat wel? ik heb hier firmware 1.0n en volgens nero wordt overburnen niet ondersteund en ik kan het ook niet! (overburnen).

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Zelfde brander, geen problemen mee. In Easy CD creator gaat gaat hij tot het max van de CD. En met de nieuwste Nero kan ik overburnen (mocht het nodig zijn)

Geen inspiratie

Verwijderd

Moved --> OM

Waarom snappen mensen het begrip OPSLAGMEDIA niet???????

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

opslagmedia? heeft dat iets met kranten en tv te maken?? :) :) :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1