Toon posts:

Restore WhatsApp chat

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• veertweak
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09-11-2022
Hoi,

Mijn WhatsApp crashte vandaag op mijn iPhone, en nadat ik mijn telefoon opnieuw had opgestart, deed WhatsApp het nog steeds niet. Daarom had ik WhatsApp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en nu doet WhatsApp het weer. Maar daardoor was ik wel al mijn chats kwijt. Ik kon oude berichten terug halen via een backup op iCloud, maar omdat het geheugen van mijn iCloud al een tijdje vol is, heb ik daar geen backups meer gemaakt sinds februari. Dus al mijn berichten vanaf februari zijn verwijderd, en ik heb geen backup in iCloud / iTunes / mijn telefoon zelf waarmee ik ze terug kan halen. Ik vroeg me af of het mogelijk is om deze berichten op een andere manier terug te halen?

[Voor 58% gewijzigd door veertweak op 09-11-2022 00:28. Reden: Vertaling Engels -> Nederlands]

Alle reacties

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 17:49
Het is een Nederlands forum, dus ook graag die voertaal.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:05
Nee, je bent alles kwijt wat niet gebackupped is helaas. Suggestie, betaal voor meer iCloud ruimte om je backup wel kwijt te kunnen, of schoon heel goed op dat het in de toekomst niet meer fout gaat.

Wel kun je nog vrienden vragen missende chats op te sturen om een deel te herstellen sinds februari.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43
Nu je al wat ervaring hebt met de gevolgen van geen fatsoenlijke backup hebben, denk gelijk na over ander belangrijke dingen die je in je telefoon hebt waar je ook geen backup van hebt, zoals bijv. foto's.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee