Tweakers opent niet zoals het hoort.

Pagina: 1
Acties:
  • 726 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:43

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Ik heb onder Win10 en Chrome geregeld dat Tweakers en een andere website (ook met forum) op deze manier openen: Het is vooral de frontpage die dit doet. De pagina f5'en helpt dan meestal bij de 1e of 2e x.

https://ibb.co/19wMznP

De cache legen, zelfs een volledig schone Windows installatie mogen niet baten. Ik gebruik wel adblockers en dergelijke, maar Tweakers is overal gewhitelist

Ik kom er dus eigenlijk niet uit waar dit aan ligt. Het andere forum is sortitoutsi.net (een Football Manager fansite/forum)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 19:55

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Lijkt er op alsof niks qua CSS wordt ingeladen, zie je op het network tab van de developer console (F12) waarom het niet ingeladen wordt? (mogelijk toch geblokkeerd door een extensie o.i.d?)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
@_David_ Net gebeurde het weer op de andere website. Network tab was leeg. Console tab gaf een rijtje foutmeldingen van Privacy Badger. Toen ik bij Network een request deed met crtl R laadde website wel in en verdwenen de foutmeldingen ook deels. Ik was helaas te laat met een screenshot.

Terwijl ik dit typte zag ik een uitroepteken bij de extensie. Terwijl ik 'm lees (was niks bijzonders) en wegklik, is ook meteen heel deze forumreactie weg, voordat ik op verzenden kon klikken.

Zodra het weer gebeurt, maak meld ik me weer hier.

Edit: kan het mogelijk iets met loggen/blocken van "volgers" (zoals Privacy Badget het noemt = third party trackers) te maken hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 09-11-2022 00:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

als je Tweakers whitelist in je adblocker gaat het nog steeds fout?

d:)b :henk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
@JJ Le Funk Ik dacht dat Tweakers overal gewhitelist was, maar dat bleek bij PB nog niet te zijn.

Kan de combi Adblock Plus, UBock Origin, Privacy Badger, HTTPS Everywhere, Ghostery en Disconnect een beetje teveel van het goede zijn? Ik vind reclames an sich niet zo erg als ze niet-opdrnigerig zijn (zoals wel het geval is op YouTube, maar daarvoor heb ik Premium) maar ik wil vooral ook gewoon veilig surfen en niet gevolgd worden. Heb hier ook een klein meisje thuis wat gewoon onbezorgd moet kunnen zoeken naar My Little Pony en prinsessen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 09-11-2022 02:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

@Jorgen zeer aannemelijk dat een combinatie van deze extensions de rendering van de page af en toe blokkeert.
wat als je Brave browser gebruikt en Tweakers daarin whitelist, dan heb je toch geen van die extenties meer nodig?

safe browsing voor de kids zou ik op DNS niveau regelen (router config), zodat de pr0n op een ander device (tablet, mobiel) ook niet naar boven drijft.

[ Voor 25% gewijzigd door JJ Le Funk op 09-11-2022 01:02 ]

d:)b :henk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
@JJ Le Funk Die kende ik alleen van naam. Ik heb 1 extensie die altijd moet werken
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
en dat lijkt gezien de Google resultaten redelijk problematisch

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 09-11-2022 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
Jorgen schreef op woensdag 9 november 2022 @ 00:45:
@JJ Le Funk Ik dacht dat Tweakers overal gewhitelist was, maar dat bleek bij PB nog niet te zijn.

Kan de combi Adblock Plus, UBock Origin, Privacy Badger, HTTPS Everywhere, Ghostery en Disconnect een beetje teveel van het goede zijn? Ik vind reclames an sich niet zo erg (behalve op YouTube, maar daar heb ik Premium) maar ik wil vooral ook gewoon veilig surfen en niet gevolgd worden. Heb hier ook een klein meisje thuis wat gewoon onbezorgd moet kunnen zoeken naar My Little Pony en prinsessen.
Je vind reclames niet zo erg maar je hebt wel 6(!) (Soort van) adblockers draaien. Maar je betaalt wel aan youtube? Ik vind het een aparte combinatie. Neem dan die youtube adblocker er ook gewoon bij

[ Voor 3% gewijzigd door sig69 op 09-11-2022 01:47 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
JJ Le Funk schreef op woensdag 9 november 2022 @ 01:01:
@Jorgen zeer aannemelijk dat een combinatie van

safe browsing voor de kids zou ik op DNS niveau regelen (router config), zodat de pr0n op een ander device (tablet, mobiel) ook niet naar boven drijft.
Pihole werkt daar goed voor bijvoorbeeld. Maar dat werkt alleen thuis. Zodra ze een zelf een mobiel hebben houdt dat op.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
@sig69 Nuancering:. Ik vind niet-opdringerige reclames zoals op Tweakers niet erg. Ik heb YouTube premium omdat de kijkervaring volledig verknoeid werd door reclames voor, (meermaals) tijdens en na ieder filmpje. Ook als de video specifiek voor kinderen bedoeld is. Daarnaast werken blockers niet op mobiel en ik heb geen verstand van PiHole/DNS/routerdingen.

Waar ik de reclame- en cookieblockers vooral voor heb is vanwege de privacy en veiligheidsaspecten. Ik hoef niet getagt en getrackt te worden, wil geen malware binnen hengelen als er toevallig iemand niet gecheckt heeft of de geserveerde reclames wel veilig zijn en ik wil een zoveel mogelijk veilige surfomgeving, etc. Als ik bijv. om gebruik te maken van de website van VI, of Tweakers de keuze heb tussen af en toe een reclame kijken of een abonnement, vind ik het niet erg om wat te zien. Maar het moet wel normaal én veilig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Jorgen Een site als Tweakers is niet gratis te runnen. Inkomsten komen bij ons voor een deel uit de ads die jij nu blokkeert. Dat vinden we niet zo tof. Dat kan je zelfs een ban opleveren. Als je geen advertenties op Tweakers wilt zien verwijs ik je naar https://tweakers.net/info/abonnementen/

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 09-11-2022 06:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

DaFeliX

Tnet Devver
wat @Microkid zegt.

Aangezien het probleem niet aan Tweakers lijkt te liggen, maar aan je eigen software sluit ik dit topic dan ook.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.