gta5 pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 14:50
Hallo, ik was op zoek naar een dvd van GTA5 om op pc te spelen. Helaas heb ik deze in geen enkele webshop kunnen vinden.
Waar is het betrouwbaar om de te downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Steam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
kan je via steam ook online gamen enz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja. Al zal de Steam versie gewoon de Rockstar Social Club starten. Maar online play zit daar gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
Prijs van Steam en Rockstargames is dezelfde, 29euro. Welke is dan de beste om te downloaden aangezien mijn zoon ook mods wil downloaden voor dit spel en spelen via fiveM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Steam lijkt mij het makkelijkst. Als je nog meer games zoekt (of oude games weer wilt spelen) weet je bij welke service je dit vandaan kan halen.

Als je overal en nergens games via online platforms gaat kopen moet je zelf gaan bijhouden waar je dit vandaan gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:53
Ook al ga je voor de Steam versie je moet nog steeds de Rockstar Launcher installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Psyonara schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:05:
Ook al ga je voor de Steam versie je moet nog steeds de Rockstar Launcher installen.
Dat is het punt niet. Het is fijn om om te weten bij welk platform je moet zijn om je spel (of welk spel dan ook) te spelen en geen gedoe te hebben met eventuele keys of extra login codes bij andere uitgevers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:53
Fore! schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:17:
[...]

Dat is het punt niet. Het is fijn om om te weten bij welk platform je moet zijn om je spel (of welk spel dan ook) te spelen en geen gedoe te hebben met eventuele keys of extra login codes bij andere uitgevers
Ach ik bekijk het zo, als ik Extra Game portal tegelijk actief moet hebben met Steam of Epic of wat dan ook. Vind ik meer gedoe. Dan dat ik gelijk bij de bron zit.

Voor GTA en RDR gewoon gelijk via de Rockstar launcher en dan hoef ik Steam niet tegelijk actief te hebben etc. Persoonlijk vind ik het irritant dat me meerdere Portals tegelijk open hebt en in een game zit en een van die portals begint met een update terwijl je in een cruciaal moment bent in game voor bij multiplayer.

Tuurlijk het zou fijn zijn als het allemaal onder 1 vlag kan. Maar dat is het niet. En snap die loyaliteit ook niet, Valve heeft zijn issues met consument vriendelijkheid net als elke andere Publisher e.d.
Als het er op neer komt zuigen ze allemaal.

En het verdedigen onder het mom van gemakzuchtig heid of wat dan ook is allemaal compleet onzin.

Zal niet ontkennen dat ik een voorkeur heb voor Steam. Maar eerlijk gezegt heb ik games het liefst Fysiek en in big box format.
Tijden zijn nu anders en stemmen met je portomonee helpt ook niet echt gezien gamers alles blind kopen door hype of wat dan ook.

En fijn om te weten waar het zit is ook zelf ontkrachtend vind je niet?
Weet heus wel waar ik al mijn games heb, en heeft niks met fijn te maken in mijn opzicht.
Enige fijne is de keuze om welke drive ik het wil installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
Psyonara schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:07:
[...]

Ach ik bekijk het zo, als ik Extra Game portal tegelijk actief moet hebben met Steam of Epic of wat dan ook. Vind ik meer gedoe. Dan dat ik gelijk bij de bron zit.

Voor GTA en RDR gewoon gelijk via de Rockstar launcher en dan hoef ik Steam niet tegelijk actief te hebben etc. Persoonlijk vind ik het irritant dat me meerdere Portals tegelijk open hebt en in een game zit en een van die portals begint met een update terwijl je in een cruciaal moment bent in game voor bij multiplayer.

Tuurlijk het zou fijn zijn als het allemaal onder 1 vlag kan. Maar dat is het niet. En snap die loyaliteit ook niet, Valve heeft zijn issues met consument vriendelijkheid net als elke andere Publisher e.d.
Als het er op neer komt zuigen ze allemaal.

En het verdedigen onder het mom van gemakzuchtig heid of wat dan ook is allemaal compleet onzin.

Zal niet ontkennen dat ik een voorkeur heb voor Steam. Maar eerlijk gezegt heb ik games het liefst Fysiek en in big box format.
Tijden zijn nu anders en stemmen met je portomonee helpt ook niet echt gezien gamers alles blind kopen door hype of wat dan ook.

En fijn om te weten waar het zit is ook zelf ontkrachtend vind je niet?
Weet heus wel waar ik al mijn games heb, en heeft niks met fijn te maken in mijn opzicht.
Enige fijne is de keuze om welke drive ik het wil installeren.
Je hoeft niet defensief te worden. Fijn dat jij je zaakjes op orde hebt, maar de TS vraagt om advies, niet jij.

• Timmy269
Heb het via Steam aangekocht. Bedankt voor de uitleg.
Ik wilde het gisteren spelen via FiveM en daardoor moest ik ook discord installeren. Helaas heb ik daar problemen mee. Telkens als ik Discord wil installeren krijg ik een foutmelding "discord installation has failed check setup log" Dan Disocrd maar verwijderd alsook de mappen verwijderd in %appdata% en %localappdata% en terug opnieuw gedownload en proberen installeren maar werkte nog steeds niet.
Ik zag wel de app op mijn bureaublad van Discord en als ik daar dan rechtermuisklik en uitvoeren als administrator op doe krijg ik andere melding.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UoOPrfeYserUxvXxSChVXyb_36E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ALZ1194CegdERy4HUSc01JnO.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1