Mijn vrouw heeft sinds kort een (nieuwe) iPhone SE 2022. Deze telefoon kan geen verbinding maken met gedeeltes van ons thuisnetwerk.
Vorige iPhone kon dit overigens prima. Overigens kunnen alle andere devices (Windows, ChromeOS en Android) prima verbinding maken. De iPhone is het enige Apple product en werkt dus niet.
Mijn netwerk bestaat uit een Omada controller (software) en 3 EAP's die de wifi-instellingen vanuit de controller krijgen.
EAP 1: EAP615-wall (wel verbinding)
EAP 2: EAP225 (v3) (geen verbinding)
EAP 3: EAP225 (v3) (geen verbinding)
Dus mijn vrouw loopt met de telefoon naar boven, telefoon verliest de verbinding en kan geen nieuwe verbinding opzetten. Telefoon boven opnieuw opstarten geeft soms wel en soms niet verbinding.
Ik kan nergens errors vinden, behalve de iPhone die zeg 'verbinding mislukt' (oid).
Buiten het feit dat het aan de EAP225's lijkt te liggen, kom ik niet verder.
Netwerkinstellingen van de telefoon zijn al gereset.
Alle netwerken waar ooit verbinding mee is geweest zijn verwijderd van de telefoon.
EAP225's zijn ook gereset.
Wie weet raad?
Vorige iPhone kon dit overigens prima. Overigens kunnen alle andere devices (Windows, ChromeOS en Android) prima verbinding maken. De iPhone is het enige Apple product en werkt dus niet.
Mijn netwerk bestaat uit een Omada controller (software) en 3 EAP's die de wifi-instellingen vanuit de controller krijgen.
EAP 1: EAP615-wall (wel verbinding)
EAP 2: EAP225 (v3) (geen verbinding)
EAP 3: EAP225 (v3) (geen verbinding)
Dus mijn vrouw loopt met de telefoon naar boven, telefoon verliest de verbinding en kan geen nieuwe verbinding opzetten. Telefoon boven opnieuw opstarten geeft soms wel en soms niet verbinding.
Ik kan nergens errors vinden, behalve de iPhone die zeg 'verbinding mislukt' (oid).
Buiten het feit dat het aan de EAP225's lijkt te liggen, kom ik niet verder.
Netwerkinstellingen van de telefoon zijn al gereset.
Alle netwerken waar ooit verbinding mee is geweest zijn verwijderd van de telefoon.
EAP225's zijn ook gereset.
Wie weet raad?
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 08-11-2022 19:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels