Mijn vraag
Mijn telefoon reboot zodra je deze intensief hebt gebruikt en je de power knop aanraakt.
Mijn vriendin heeft dezelfde telefoon en hetzelfde probleem.
Dit is na ongeveer 1 jaar gebruik.
Relevante software en hardware die ik gebruik
uitvoering: Xiaomi Mi 11 Lite 5G (8GB) Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Factory reset. Zonder hierna direct apps te installeren blijft het probleem optreden. Dit lijkt de oorzaak van een runaway app weg te nemen.
Laatste firmware is geΓ―nstalleerd.
Het treedt op zowel WiFi als 4G op.
Hoewel het lijkt dat de telefoon is vastgelopen lijkt dit pas te gebeuren zodra je de power knop indrukt.
Voorbeeld in onderstaande video. Spotify speelt een nummer af en zodra je de power knop indrukt is de telefoon unresponsive. Hier lijkt de telefoon uit te staan en moet je deze aanzetten. De telefoon reboot dan en werkt weer even totdat je de power knop weer aanraakt.
Video
Mijn telefoon reboot zodra je deze intensief hebt gebruikt en je de power knop aanraakt.
Mijn vriendin heeft dezelfde telefoon en hetzelfde probleem.
Dit is na ongeveer 1 jaar gebruik.
Relevante software en hardware die ik gebruik
uitvoering: Xiaomi Mi 11 Lite 5G (8GB) Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Factory reset. Zonder hierna direct apps te installeren blijft het probleem optreden. Dit lijkt de oorzaak van een runaway app weg te nemen.
Laatste firmware is geΓ―nstalleerd.
Het treedt op zowel WiFi als 4G op.
Hoewel het lijkt dat de telefoon is vastgelopen lijkt dit pas te gebeuren zodra je de power knop indrukt.
Voorbeeld in onderstaande video. Spotify speelt een nummer af en zodra je de power knop indrukt is de telefoon unresponsive. Hier lijkt de telefoon uit te staan en moet je deze aanzetten. De telefoon reboot dan en werkt weer even totdat je de power knop weer aanraakt.
Video
ππ» Blog ππ»